ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΑΙ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ BRAND

AptΤα δυνατά Brands που εξασφαλίζουν μακροχρόνια εταιρική κερδοφόρα ανάπτυξη δεν κτίζονται τυχαία.Είναι αποτέλεσμα συστηματικού και δημιουργικού σχεδιασμού.Ένα προϊόν χωρίς δυνατό Brand είναι ένα απλό commodity, ενώ ένα ισχυρό Brand έχει τεράστια προστιθέμενη αξία.Το σεμινάριο αυτό θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να συστηματοποιήσουν τη μεθοδολογία κτισίματος και διατήρησης των Brands. 

Ξεκινώντας από μηδενική βάση, καταγράφονται όλες οι απαιτούμενες δράσεις κι εξετάζονται για κάθε μία οι διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές για την επιτυχή υλοποίησή τους, καθώς και τα κριτήρια της Επιτυχίας τους.

Ο Σχεδιασμός Branding εξετάζεται ξεχωριστά για κάθε κανάλι λαμβάνοντας υπ´όψη την οικονομική ύφεση που διανύει η χώρα. Οι στρατηγικές κατηγορίας των λιανέμπορων και ανταγωνιστών, η εταιρική διαπραγματευτική θέση μέσα στη κατηγορία, καθώς και η ανάπτυξη των private labels διερευνώνται για τις επιπτώσεις τους στο Branding.

Επίσης, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μέσω case studies επιτυχημένες διεθνείς Στρατηγικές Branding και best practices, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τους δικούς τους προβληματισμούς και μέσω Workshop να κτίσουν το δικό τους project ανάπτυξης του Brand για την εταιρεία τους.

Σε ποιούς απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη, αλλά και σε Επιχειρηματίες που έχουν την ευθύνη σχεδιασμού και ανάπτυξης Branding, αλλά και του καθορισμού βήμα προς βήμα των δράσεων που θα οδηγήσουν στην διαμόρφωση του Brand.

Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία:

  • Να συστηματοποιήσουν τη Στρατηγική Branding ώστε να προκύψουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
  • Να προσδιορίσουν συγκεκριμένες περιοχές βελτίωσης της δικής τους στρατηγικής
  • Να σχεδιάσουν βήμα προς βήμα ένα αποδοτικό πλάνο για το κτίσιμο του Brand
  • Να γνωρίσουν το πως να αξιοποιούν τα κανάλια διανομής και τις στρατηγικές τους στην ανάπτυξη των brands που διαχειρίζονται
  • Να ευθυγραμμίσουν τις στρατηγικές branding με τις στρατηγικές κατηγορίας και τη διαπραγματευτική δύναμη μέσα στην κατηγορία
  • Να αναπτύξουν τις κατάλληλες Στρατηγικές Τιμολόγησης
  • Να εκτιμήσουν τις επιπτώσεις στο Brand των private label

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Σιγανός Νικόλαος, Σύμβουλος Στρατηγικής, Πωλήσεων & Marketing. Έχει σπουδάσει οικονομικά και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων-MSc in Management. Διαθέτει 25ετή εμπειρία σαν Σύμβουλος, Εκπαιδευτής και Coach μεγάλων ελληνικών και διεθνών εταιρειών όπως π.χ. Ε. Ι. Παπαδόπουλος, PepsiCo, Hasbro, Rolco, AB Βασιλόπουλος, Γερμανός & Ελινόιλ, στο κτίσιμο και ανάπτυξη του Brand Εταιρειών και Προϊόντων.

Περιλαμβάνονται

  • Σημειώσεις του σεμιναρίου
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.

Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 08-03-2017 09:30
Λήξη 08-03-2017 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €400.00
Διοργανωτής APT
Εισηγητής Σιγανός Νικόλαος
Τόπος διεξαγωγής Grand Hotel Palace
Πόλη Θεσσαλονίκη
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas