Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας και Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς ελέγχου υλοποίησης.
Με τον τρόπο αυτόν οδηγούμαστε σε σημαντική βελτίωση στη διαχείριση του χρόνου και τελικά σε αύξηση της παραγωγικότητας.
Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα της McKinsey, τα Στελέχη αφιερώνουν κατά μέσο όρο 1,8 ώρες την ημέρα για αναζήτηση και συλλογή πληροφοριών. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης και σύγχρονα Εργαλεία, ώστε να μειωθεί δραστικά αυτός ο χρόνος.
Παρουσιάζονται επίσης εφαρμογές που συγχρονίζονται με Tablets/Smartphones, με τις οποίες διαχειριζόμαστε Επιχειρηματικές Λειτουργίες, Έγγραφα, Επαφές, Ημερολόγια, Εκκρεμότητες, Αναθέσεις, Ευκαιρίες, Επικοινωνία με πελάτες κλπ, που οδηγούν σε ένα «Paperless Office", βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα και την παραγωγικότητα της λειτουργίας του Στελέχους.
Για την μέτρηση της παραγωγικότητας χρησιμοποιούνται Εργαλεία, με τα οποία αποτυπώνεται η Αποδοτικότητα της Λειτουργίας του γραφείου, με χρήση Δεικτών για την Εξέλιξη των Εκκρεμοτήτων και των Projects, καθώς και την Αξιοποίηση του Χρόνου με βάση το Time matrix του Stephen Covey και το Σύστημα 5S για την ευταξία του γραφείου.
ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ
Αφορά όλα τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των πληροφοριών, να βελτιώσουν την Ποιότητα του Management και να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους.
ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Παναγιώτης Σταθόπουλος, IT Manager του ομίλου AQS και έμπειρος εισηγητής με πάνω από 100 σεμινάρια στο ενεργητικό του. Με 25ετή εμπειρία στους Η/Υ, έχει την ευθύνη υποστήριξης της Μηχανογραφικής Υποδομής του ομίλου της AQS, καθώς και της συντήρησης και οργάνωσης του συνολικού δικτύου σε θέματα IT, χρησιμοποιώντας εφαρμογές που καθιστούν το Σύστημα των Λειτουργικών Διαδικασιών απλό, paperless, ευέλικτο και αποδοτικό. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία, λύνοντας προβλήματα κάθε φύσης και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα κάθε Επιχείρησης.
Έχει μεγάλη Εμπειρία στην αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων Εφαρμογών και την πρακτική εφαρμογή του MS Office (ιδιαίτερα Excel & Access) και στην αξιοποίηση τους στην καθημερινή λειτουργία της Επιχείρησης έχοντας επανειλημμένα υλοποιήσει Projects με αποτέλεσμα μεγάλη ταχύτητα στην ροή των Πληροφοριών.
Γιώργος Βάβουλας, ΜΒΑ, Σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε Συστήματα Οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Έργων. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα οργάνωσης γραφείου και σε εφαρμογές που απογειώνουν την παραγωγικότητα. Έχει εμπειρία στην οργάνωση των επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας Εφαρμογές που καθιστούν το Σύστημα των Λειτουργικών Διαδικασιών απλό, paperless, ευέλικτο και αποδοτικό.
Περιλαμβάνονται:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Τετάρτη 3 Μαΐου 2017
Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Έναρξη | 09-05-2017 09:30 |
Λήξη | 09-05-2017 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | €400.00 |
Διοργανωτής | APT |
Εισηγητής | Παναγιώτης Σταθόπουλος, Γιώργος Βάβουλας |
Τόπος διεξαγωγής | Grand Hotel Palace |
Πόλη | Θεσσαλονίκη |