Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί ένα up grade skills working session που οδηγεί το σύγχρονο στέλεχος της Λιανικής πώλησης σε ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης, αξιολόγησης και δράσης στην καθημερινότητα του μέσα στο κατάστημα. Δημιουργείται από κοινού σαν Ομάδα και υλοποιείται Tailor Made. Καταγράφει εμπειρίες και γνώση, δημιουργεί νέα αρχέτυπα και λειτουργώντας σαν ομάδα διαμορφώνουμε ένα καινοτομικό και συγχρόνως παραγωγικό αποτέλεσμα. Η εμπέδωση του να λειτουργούμε με Μοντέλα Στην διάγνωση του πελάτη και αναγκών του πελάτη Της επικοινωνίας Της πειθούς Του Follow Up Του After Sales Service.
• Βελτιώνει την Αποτελεσματικότητα των Πωλητών
• Βελτιώνει την Εξυπηρέτηση Καταστήματος
• Βελτιώνει τη Λειτουργία του Καταστήματος
• Αναβαθμίζει την Εικόνα του Καταστήματος
• Διάγνωσης του Πελάτη και των Αναγκών του
• Επικοινωνίας
• Πειθούς
• Follow Up
• After Sales Services
Η κάθε εταιρία μπορεί να επιλέξει την υλοποίηση των σταδίων / περιοχών που έχει ανάγκη
1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ MANUAL
2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
3. ON THE SHOP TRAINING
Η εμπέδωση του να λειτουργούμε με Μοντέλα
• Στην διάγνωση του πελάτη και αναγκών του πελάτη
• Της επικοινωνίας
• Της πειθούς
• Του Follow Up
• Του After Sales Service
Πρέπει να δίνουμε και να δείχνουμε νέους δρόμους, όπου ο καθένας αναλόγως της ικανότητας του της δυναμικής του, να είναι ικανός να επιλέγει και να οριοθετεί το τι θα εκμεταλλεύεται στο έπακρο.
Για την μεγαλύτερη επιτυχία προτείνεται η εξής προσέγγιση:
• Συζήτηση με τον/ους εκπαιδευτές πωλήσεων επί της παρελθούσας εμπειρίας και σεμιναρίων και επιλογή περιοχών που θα επιθυμούσαν περισσότερο εμβάθυνση.
• Δημιουργία Μοντέλου 100% tailor made στις ανάγκες της κάθε εταιρίας
• Η δυνατότητα & ευκαιρία του να δημιουργήσουν οι συντελεστές με βάση τις ανάγκες τους
Το Σεμινάριο θα παρουσιάσει ο κ. Κωνσταντίνος Ακουμιανάκης ο οποίος διαθέτει τους παρακάτω τίτλους και προσόντα:
• 1995-1997 University of Wales-Aberystwyth
B.A.Honours in European Business Administration
Εξειδίκευση σε Banking & Finance
•1994-1995 Coventry University
Diploma in Business Administration
•1982-1983 B.C.A - The American Hotel Association Αθήνα
Diploma in Hotel Management
Eργασιακή Εμπειρία
•2010-2011 MARFIN EGNATIA BANK
Branch Manager (Κατάστημα Αγρινίου-Καζαντζή 19)
Υπεύθυνος για την μείωση των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων της Τράπεζας (καταναλωτικών, στεγαστικών και sbl) σε μια περιοχή με αυξημένες δυσκολίες που απαιτούσε ιδιαίτερες δεξιότητες διαχείρισης.
Collection Manager
Μείωση ληξιπρόθεσμων οφειλών σε ποσοστό 60% (από 14Μ σε 6Μ) μέσω restructuring αλλά και την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών ύψους περίπου 4.1Μ
•2006-2009 ASPIS BANK ATE
Branch Manager (Κατάστημα Γαλατσίου – Λεωφ. Γαλατσίου 121-123)
•Υπεύθυνος για την επίτευξη των ποιοτικών και ποσοτικών μεγεθών του καταστήματος με ιδιαίτερη έμφαση στην κερδοφορία. Υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος.
• Προσέλκυση επιχειρηματικών πελατών, αξιολόγηση και ανάλυση οικονομικών στοιχείων των υπό εξέταση επιχειρήσεων.
• Υπεύθυνος προσωρινών καθηστερήσεων χορηγητικών πελατών τμήματος collections.
• Αύξηση καταθέσεων σε ποσοστό 53%. Αύξηση χορηγήσεων σε ποσοστό 285%. Επίτευξη αποτελεσμάτων έναντι στόχου σε ποσοστό 110%.
ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ:
Έναρξη | 25-02-2017 10:30 |
Λήξη | 25-02-2017 15:30 |
Χωρητικότητα | 20 |
Λήξη εγγραφών | 24-02-2017 |
Τιμή ατόμου | €85.00 |
Διοργανωτής | Bonus Seminars |
Εισηγητής | Κωνσταντίνος Ακουμιανάκης |
Τόπος διεξαγωγής | Bonus Seminars |
Πόλη | Αθήνα |