Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop)
Απευθύνεται:
• Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
• Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
• Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
• Ελεύθερους Επαγγελματίες
• Νομικούς και Ιατρούς
• Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
Σκοπός σεμιναρίου:
Σύμφωνα με τον Zig Ziglar
«Κάθε πώληση έχει πέντε εμπόδια: δεν υπάρχει ανάγκη, δεν υπάρχουν λεφτά, δεν υπάρχει βιασύνη, δεν υπάρχει επιθυμία, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη»
Όλα, όμως, είναι θέμα αντίληψης και ορθής διαχείρισης….
«Όταν όλα φαίνονται να είναι εναντίον σου,
θυμήσου ότι το αεροπλάνο απογειώνεται κόντρα στον άνεμο…»
…έτσι και οι πελάτες:
1ον έχουν τη δική τους ψυχολογία και οφείλουμε να δώσουμε την απαιτούμενη προσοχή
2ον έχουν ένα «μυστικό», όπου για τις περισσότερες πωλήσεις είναι τόσο απλό = να κατανοήσουμε ακριβώς τι θέλει ο πελάτης και τι περιμένει από την/το υπηρεσία/προϊόν μας και
3ον να ικανοποιήσουμε τη βασική ανάγκη του πελάτη. Η ανάγκη αυτή -κρεμασμένη στο λαιμό του σαν ταμπέλα- λέει : «Κάνε με να νιώσω σημαντικός»
Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop)
Μέσω του 6ωρου εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν:
• αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων
λαμβάνοντας υπόψη και
• επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
Εισηγητής: κ. Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας,
Πρόεδρος Δ.Σ. Ένωσης Διαπραγματευτών Ελλάδος.
Eισηγητής - Εκπαιδευτής σε φορείς και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητής στο πρόγραμμα κατάρτισης "Diploma In Negotiation" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α).
Με εξειδίκευση στο αντικείμενο “Διαπραγματεύσεις Κρίσεων”, έχει εκπαιδευθεί από τη New Scotland Yard και το FBI και έχει παρακολουθήσει με επιτυχία δύο προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας” και στην “Ανάπτυξη Ψυχοκοινωνικών Δεξιοτήτων” και είναι απόφοιτος της Σχολής Εθνικής Άμυνας στις Στρατηγικές και Αμυντικές Σπουδές.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
• Ποιοι λόγοι κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;
• Τι καταλαβαίνουν οι άλλοι και τι καταλαβαίνουμε εμείς;
• Τι νοιώθουν οι άλλοι και τι νοιώθουμε εμείς;
• Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.
• Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.
• Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;
• Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.
• Αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.
• Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
• Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;
• Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.
• Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;
• Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.
• Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.
Κλειστό ολιγομελές τμήμα
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
• Power Point
• Case studies
• Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
• Παρουσίαση και συζήτηση
• Παιχνίδια ρόλων
Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί:
• Εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη μορφή με σημειώσεις του Εισηγητή κ. Κωνσταντακόπουλου Ανδρέα και
• Βεβαίωση Παρακολούθησης
Παροχές:
• Ειδική τιμή για Ανέργους & Φοιτητές
• Επωφεληθείτε της ειδικής τιμής συμμετοχής με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής-κατάθεση ή την παροχή στις 2 συμμετοχές + 3η Δωρεάν!
• Επιδότηση μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% έως 28/02/2017
Τόπος διεξαγωγής: Divani Palace Acropolis Hotel, Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη - Αθήνα (πλησίον σε Μετρό – στάση Ακρόπολης)
Έναρξη | 07-03-2017 15:00 |
Λήξη | 07-03-2017 21:00 |
Χωρητικότητα | 15 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | «Εuεπιχειρείν» Σεμινάρια – Εκπαίδευση |
Εισηγητής | Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας |
Τόπος διεξαγωγής | Divani Palace Acropolis Hotel |
Πόλη | Αθήνα |