Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει στόχο να εκπαιδεύσει πάνω στην καθημερινότητα της δουλειάς τους τον Προϊστάμενο, Υπεύθυνο και τα λοιπά στελέχη της Αποθήκης και Διαμεταφορικής εταιρείας. Τον Υπεύθυνο Διανομής, Υπεύθυνο Εξυπηρέτησης Πελατών Υπεύθυνο Σχεδιασμού & Ζήτησης, Υπεύθυνο Μεταφορών & Δρομολόγησης, υπεύθυνους ποιότητας, στην εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της Διαμεταφορικής εταιρείας.
Το πρόγραμμα δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις λειτουργίες της αποθήκης, να διαχειριστούν το απόθεμα, τον εξοπλισμό, τον χώρο, το προσωπικό, τις μεταφορικές εταιρείες, τη δρομολόγηση, τους υπεργολάβους και τις παραγγελίες των πελατών της με αποτελεσματικότερο τρόπο, στις συνθήκες του παγκόσμιου ανταγωνισμού στα logistics.
Αφορά κυρίως επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (3PL), forwarders, μεταφορικές εταιρείες.
Επίσης εμπορικές χονδρικού η λιανικού εμπορίου, παραγωγικές, μεταφορικού, με κάθε τρόπο, έργου, επιχειρήσεις, οι οποίες είτε έχουν in-house logistics, είτε εκχωρούν μέρος του έργου αυτού outsourcing.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είστε σε θέση να :
• Κατανοήσετε τα στοιχεία του Αποθηκάριου Διαμεταφορέα σαν Manager, και τις μεθόδους υποκίνησης και ανάπτυξης εργαζομένων στην αποθήκη
• Γνωρίσετε τις απαιτήσεις της νομοθεσίας
• Κατανοήσετε τις βασικές και ανελαστικές απαιτήσεις προτύπων πιστοποίησης, διακριβώσεων ( ISO’s, TAPA , ιδιωτ, Πρωτόκολλα)
• Κατανοήσετε τις μεθόδους και τεχνικές παραλαβής τοποθέτηση των αγαθών, δεμάτων, φακέλων
• Κατανοήσετε τις μεθόδους και τις τεχνικές ετοιμασίας τοποθέτησης των παραγγελιών και τον προγραμματισμό των αποστολών αγαθών, δεμάτων, φακέλων
• Κατανοήσετε τα Βασικά της αποθήκευσης διαχείρισης και μεταφορά ιδιαίτερο προϊόντων όπως επικινδύνων φορτίων (ADR) και ευαίσθητων προϊόντων (τρόφιμα, φάρμακα)
• Κατανοήσετε ειδικά θέματα Ταχυδρομικής αγοράς
• Προσεγγίσετε τις βασικές έννοιες κοστολόγησης
• Προσεγγίσετε τα θέματα της οικονομίας της μεταφοράς, βέλτιστες διαδρομές, δείκτες απόδοσης και απολογισμού
• Σχεδιάσετε την συντήρηση στόλου, την ανάλυση κόστους, να κατανοήσετε τα είδη συντήρησης και τη σχετική τεκμηρίωση
• Κατανοήσετε τα ΙΤ tools της εφοδιαστικής αλυσίδας όπως ERP, WMS, MRPI& II,ABC
• Κατανοήσετε τα συστήματα επικοινωνίας «Truck trailer security satellite navigator systems»
• Σχεδιάσετε την εξυπηρέτηση του πελάτη, την σχετική τεκμηρίωση , τα υποστηρικτικά συστήματα επικοινωνίας (CRM)
• Κατανοήσετε θέματα Υ & Α και την διαχείριση κινδύνου εφοδιαστικής αλυσίδας
• Κατανοήσετε ιδιαίτερα την Ανάλυση των Κινδύνων Οδικής Ασφάλεια, αξιολόγηση ρίσκου διαδρομών τους δείκτες οδικής ασφάλειας, και των εργαλείων δρομολόγησης
• Κατανοήσετε θέματα προστασία επαγρύπνησης περιβάλλοντος. Μεταφορά & πράσινη εφοδιαστική αλυσίδα
Στους συμμετέχοντες παρουσιάζονται εφαρμοσμένες πρακτικές logistics, παραδείγματα, μελέτες περιπτώσεων με ασκήσεις αυτό-αξιολόγησης.
Δίνονται Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με μακρο-εντολές και γίνεται με χωρίς έξτρα κόστος εκπαιδευτική υποστήριξη (με τα εργαλεία e-learning) στους συμμετέχοντες (one-to-one) με υλικό εκπαίδευσης και καλές πρακτικές και πρακτικά tools για 3 μήνες μετά το κλείσιμο του σεμιναρίου. Έτσι εξειδικεύονται οι γνώσεις με πρακτικές εφαρμογές .
Σε ποιούς απευθύνεται
Αφορά κυρίως επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (3PL), forwarders ,μεταφορικές εταιρείες.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Το πρόγραμμα δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις λειτουργίες της αποθήκης, να διαχειριστούν το απόθεμα, τον εξοπλισμό, τον χώρο, το προσωπικό, τις μεταφορικές εταιρείες, τη δρομολόγηση, τους υπεργολάβους και τις παραγγελίες των πελατών της με αποτελεσματικότερο τρόπο,στις συνθήκες του παγκόσμιου ανταγωνισμού στα logistics.
Έναρξη | 13-12-2017 09:00 |
Λήξη | 15-12-2017 17:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV Austria Academy |
Τόπος διεξαγωγής | TUV AUSTRIA ACADEMY ΑΘΗΝΑΣ |
Πόλη | Αθήνα |