Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει στόχο να εκπαιδεύσει τον Διευθυντή, Προϊστάμενο, Υπεύθυνο και τα λοιπά στελέχη της Αποθήκης τον Υπεύθυνο Διανομής, Υπεύθυνο Εξυπηρέτησης Πελατών Υπεύθυνο Σχεδιασμού Ζήτησης, Υπεύθυνος Μεταφορών υπεύθυνους ποιότητας σε αποθήκες, στην εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της Αποθήκης.
Το πρόγραμμα δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις λειτουργίες της αποθήκης, να διαχειριστούν το απόθεμα, τον εξοπλισμό, τον χώρο, το προσωπικό, τους υπεργολάβους και τις παραγγελίες των πελατών της με αποτελεσματικότερο τρόπο.
Αφορά επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (3PL), εμπορικές χονδρικού η λιανικού εμπορίου, παραγωγικές, μεταφορικού, με κάθε τρόπο, έργου, επιχειρήσεις, οι οποίες είτε έχουν in-house logistics, είτε εκχωρούν μέρος του έργου αυτού outsourcing.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είστε σε θέση να:
• Κατανοήσετε τις λειτουργίες (process) για Ιnbound, warehousing & outbound logistics
• Κατανοήσετε τις ροές υλικών πληροφοριών και εργαζομένων
• Κατανοήσετε τα πρότυπα οργανωτικής δομής και θέσεων εργασίας, skill matrices & development
• Σχεδιάσετε και να βελτιώσετε την επικοινωνία με τα λοιπά τμήματα εσωτερικά ή εξωτερικά
• Προσεγγίσετε συστημικά την λειτουργία αποθήκης με SOP’ς και τα Συστήματα ποιότητας (ΙSO’s και διάφορα ιδιωτικά πρωτόκολλα)
• Δημιουργήσετε ολοκληρωμένο σχεδιασμό αποθήκευσης, διανομής και μεταφοράς και σε ιδιαίτερα προϊόντα (π.χ. τρόφιμα, φάρμακα)
• Σχεδιάσετε την ανάθεση διαχείριση και έλεγχοτων 3PL Providers κάθε εργου που εκχωρείται
• Αξιολογήσετε τις υποδομές H-M, οχημάτων, ανθρωπίνων πόρων και ΙΤ tools καθώς και τις απαιτήσεις τους
• Αξιολογήσετε τον βαθμό εξυπηρέτησης του εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη με σχετικά εργαλεία μέτρησης
• Να κατανοήσετε το μηχανισμό του Logistics cost analysis
• Διαχειριστείτε τα αποθέματα και να παρακολουθήσετε οικονομικά μοντέλα
• Κατανοήσετε και διαχειριστείτε τα Στοιχεία κόστους λειτουργίας
• Κατανοήσετε τα Συστήματα ERP, MRP, IT tools
• Αναλύσετε δείκτες μέτρησης απόδοσης, παραγωγικότητας και benchmarking.
• Να κατανοήσετε τα Συστήματα διαρκούς βελτίωσης αποθήκης
Στους συμμετέχοντες παρουσιάζονται εφαρμοσμένες πρακτικές logistics, παραδείγματα, μελέτες περιπτώσεων με ασκήσεις αυτό-αξιολόγησης.
Δίνονται Εργαλεία σε μορφή Εφαρμογών Excel με μακρο-εντολές και γίνεται με χωρίς έξτρα κόστος εκπαιδευτική υποστήριξη (με τα εργαλεία e-learning της TUV AUSTRIA ACADEMY) στους συμμετέχοντες (one-to-one) με υλικό εκπαίδευσης και καλές πρακτικές και πρακτικά tools για 3 μήνες μετά το κλείσιμο του σεμιναρίου.
Έτσι εξειδικεύονται οι γνώσεις με πρακτικές εφαρμογές.
Όλοι οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν πιστοποιητικό TUV AUSTRIA ACADEMY.
Σε ποιούς απευθύνεται
Αφορά επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (3PL), εμπορικές χονδρικού η λιανικού εμπορίου, παραγωγικές, μεταφορικού, με κάθε τρόπο, έργου, επιχειρήσεις, οι οποίες είτε έχουν in-house logistics, είτε εκχωρούν μέρος του έργου αυτού outsourcing.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Το πρόγραμμα δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις λειτουργίες της αποθήκης, να διαχειριστούν το απόθεμα, τον εξοπλισμό, τον χώρο, το προσωπικό, τους υπεργολάβους και τις παραγγελίες των πελατών της με αποτελεσματικότερο τρόπο.
Έναρξη | 29-05-2017 09:00 |
Λήξη | 30-05-2017 17:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV Austria Academy |
Τόπος διεξαγωγής | TUV AUSTRIA ACADEMY ΑΘΗΝΑΣ |
Πόλη | Αθήνα |