Το σεμινάριο «Υπάλληλος οικονομικών υπηρεσιών» απευθύνεται σε όσους αναζητούν εργασία σαν υπάλληλοι γραφείου, υπάλληλοι οικονομικών υπηρεσιών ή υπάλληλοι λογιστικών γραφείων, χωρίς να έχουν προηγούμενη γνώση σε λογιστικά ή οικονομικά θέματα. Θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν, από το ανταγωνισμό, αφού οι πιθανοί εργοδότες θα αναγνωρίσουν ότι διαθέτουν τις γνώσεις, που είναι απαραίτητες, για κάθε επιχείρηση.
Το λογιστήριο και η λογιστική σαν λειτουργία αποτελούν παραδοσιακά ένα νευραλγικό κομμάτι, για όλες τις επιχειρήσεις. Στις θέσεις αυτές απασχολούνται εξειδικευμένα στελέχη, με ανάλογες σπουδές, αλλά και απλοί υπάλληλοι για την διεκπεραίωση των εργασιών. Απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και δεν επιτρέπει λάθη, αφού αυτά μπορεί να στοιχίσουν ακριβά στις επιχειρήσεις και στους ίδιους τους εργαζόμενους την απώλεια της θέσης τους.
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου «Υπάλληλος οικονομικών υπηρεσιών» ενδυναμώνεται ουσιαστικά το βιογραφικό σας και την πιθανότητα να βρείτε και να διατηρήσετε την εργασία σας, αφού είναι μια πρόσθετη γνώση, που ελάχιστοι απλοί υπάλληλοι γραφείου την διαθέτουν.
Σκοπός του σεμιναρίου
Μετά το τέλος του σεμιναρίου οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:
• να γνωρίζουν το περιβάλλον εργασίας του λογιστηρίου
• να κατανοήσουν τις υποχρεώσεις του λογιστηρίου.
• να αποχτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τις εργασίες του λογιστηρίου.
• να αναλαμβάνουν και να διεκπεραιώνουν με επιτυχία ότι τους ανατίθεται απο τους υπευθύνους προϊστάμενους.
Γιατί να το παρακολουθήσετε
Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μάθουν όσα χρειάζονται:
• για να ανταπεξέλθουν στην καθημερινότητα της θέσης, (αρχές λογιστικής)
• για την καθημερινή επαφή και συναλλαγές με τους πελάτες και προμηθευτές της επιχείρησης (φορολογική απεικόνιση)
• για την καταχώρηση καθημερινής λογιστικής, μισθοδοσίας και διαχείρισης πελατών (μηχανογράφηση, μισθοδοσία, εμπορική διαχείριση)
• για τις συναλλαγές με δημόσιες υπηρεσίες και τράπεζες, τόσο με φυσική παρουσία, όσο και μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών - εφαρμογών.
Περιεχόμενα
• Κώδικας φορολογικής απεικόνισης συναλλαγών(ΚΦΑΣ)
• Εμπορική διαχείριση
• Οδηγός επιχειρήσεων (μορφές επιχειρήσεων, ενάρξεις ,διακοπές)
• Φορολογία επιχειρήσεων (φορολογικές δηλώσεις, ΦΠΑ, παρακρατούμενοι φόροι)
• Συναλλαγές με δημόσιες υπηρεσίες (ΔOΥ,ΙΚΑ ΓΕΜΗ,κτλ.)
• Μισθοδοσία εργατική νομοθεσία
• Υπολογισμός μισθοδοσίας, ΑΠΔ, ΕΡΓΑΝΗ
• Εφαρμογή προγράμματος μηχανογράφησης
• Μελέτες περιπτώσεων –case studies
• Πρακτικά παραδείγματα ασκήσεις
Διάρκεια: 100 ώρες (Οι Live παρουσιάσεις θα γίνονται κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Παρασκευή από 10.00 μέχρι 14.00)
Μεθοδολογία
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου γίνεται εξ αποστάσεως. Οι διαλέξεις γίνονται live μέσω e-learning πλατφόρμας, με την χρήση σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων και την βοήθεια παραδειγμάτων και ασκήσεων.
Επιπλέον, η διδασκαλία υποστηρίζεται από την πλατφόρμα Moodle, μέσω της οποίας οι συμμετέχοντες θα μπορούν να ανατρέξουν στο βιντεοσκοπημένο μάθημα της ημέρας και θα έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και σημειώσεις. Ενώ παράλληλα θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια σειρά από πρακτικές ασκήσεις, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτή.
Ειδικές τιμές – έκπτωση 15%
• Για ανέργους, φοιτητές, ΑΜΕΑ.
• Εφάπαξ εξόφληση
• Συμμετοχή 2 ατόμων (η έκπτωση ισχύει και για τα 2 άτομα). Για συμμετοχή περισσότερων ατόμων, επικοινωνήστε μαζί μας.
Τρόποι πληρωμής
Η εξόφληση των διδάκτρων γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Δυνατότητα εξόφλησης σε έως 24 δόσεις, με πιστωτική κάρτα.
Έκπτωση μέλους 15%
Έναρξη | 19-05-2017 10:00 |
Λήξη | 17-07-2017 14:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΑΚΜΩΝ ΑΕ |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |