Σεμινάριο Οροφοκομίας (Housekeeping) για προϊσταμένους/ες ορόφων

EtoileΣύμφωνα με τρέχουσα διερεύνηση αναγκών ξενοδοχείων πανελλαδικά, μία από τις βασικότερες, αλλά και παρεξηγημένες συχνά, ανάγκες προσωπικού αφορά τη ραχοκοκαλιά της Ξενοδοχειακής Μονάδας, το Τμήμα Οροφοκομίας (Housekeeping). Η θέση του/ης προϊσταμένου/ης Ορόφων είναι μία από τις πιο κομβικές θέσεις για τη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πελατών. Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους επιθυμούν σοβαρά να σταδιοδρομήσουν στο Rooms Division Ξενοδοχείων και στη Διοίκηση Ξενοδοχείων που επιθυμεί να μετεκπαιδεύσει το προσωπικό της οροφοκομίας.

Γιατί ειδικά αυτό το σεμινάριο Προϊσταμένων Ορόφων;

  • Επειδή γίνεται ανάλυση όλου του φάσματος των λειτουργιών που δεν περιλαμβάνονται στα συνήθη σεμινάρια (λ.χ. εργαλεία αξιοποίησης βιομηχανίας πλυντηρίων, εταιριών διάθεσης προσωπικού).
  • Επειδή βοηθά έμπρακτα στη δικτύωση στην αγορά για τους ικανότερους επιμορφούμενους.
  • Επειδή εισάγει στην παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς σε πραγματικό χρόνο από μάχιμη εισηγήτρια με εργασία και συμβουλευτική σε όλους σχεδόν τους μεγάλους ξενοδοχειακούς Ομίλους λ.χ. Hilton, Starwood, Radisson Blue Hotels, President Αστέρας Βουλιαγμένης, St George Lycabettus, της διεθνούς Klue Service Management Company ως Operations Manager στον Αερολιμένα Αθηνών.
  • Επειδή η εισηγήτρια είναι κάτοχος μετά του πτυχίου Πιστοποίησης από Higher National Certificate in Hospitality Operations (Dundee College) και επειδή υπήρξε ενεργό μέλος της European Housekeepers Association σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας της.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Να αποκτήσει ο/η εργαζόμενος/η στο τμήμα ορόφων μιας ξενοδοχειακής μονάδας, τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις προκειμένου να εκπληρώσει τα καθήκοντά του ως Προϊστάμενος/η.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Θα δοθούν σημειώσεις και handout υλικό ανά ενότητα, ειδικά έντυπα καταγραφής και αξιολόγησης διαδικασιών, διαχείρισης παραπόνων, reports και μελέτες περιπτώσεων. Θα χρησιμοποιηθεί, επίσης, βαλιτσάκι αναλωσίμων προς επίδειξη (amenities), καθώς και έντυπες φόρμες του Τμήματος Οροφοκομίας για την επικοινωνία της με τη Διεύθυνση και άλλα ξενοδοχειακά Τμήματα.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Επαγγελματίες με μικρή εμπειρία στο αντικείμενο που στοχεύουν σε επαγγελματική ανέλιξη, καμαριέρες, supervisors με 2-3 χρόνια εμπειρία, βοηθοί προϊσταμένων ορόφων. Ιδανικά, οι επιμορφούμενοι να μην ξεπερνούν τα 10 άτομα ανά σεμινάριο, για τις ώρες του εργαστηρίου.

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Παρουσίασεις Powerpoint, Μελέτες Περιπτώσεων, Εργαστηριακές Ασκήσεις διαχείρισης Room Division στο αντίστοιχο εργαστήριο της Σχολής. Παροχή Σημειώσεων, κατά τη διάρκεια, και με το πέρας, των μαθημάτων.

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ
ΟΛΓΑ ΑΡΓΥΡΟΥ: Η Όλγα Αργυρού έχει μακρά εμπειρία ως επαγγελματίας, διδάσκουσα και σύμβουλος σχεδόν σε όλους τους μεγάλους Ξενοδοχειακούς Ομίλους στην Ελλάδα, εθνικούς και διεθνείς. λ.χ. Hilton, Starwood, Radisson Blue Hotels, President, Αστέρας Βουλιαγμένης, St George Lycabettus. Έχει επίσης τελέσει επί σειρά ετών Οperations Manager σε Διεθνή Όμιλο στεγαζόμενο στον Αερολιμένα Αθηνών. Στα στοιχεία του βιογραφικού της προσμετράται και το ότι είναι πιστοποιημένη με το Higher National Certificate in Hospitality Operations (Dundee College of Further Education).

Πρόγραμμα:
21,22,23,24,27Νοέμβρη & 1,4,5, Δεκέμβρη (ωράριο: 18.00-21.00).

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 21-11-2017 18:00
Λήξη 05-12-2017 21:00
Χωρητικότητα Απεριόριστο
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής Ι.Ι.Ε.Κ. Etoile by Les Chefs
Εισηγητής Όλγα Αργυρού
Τόπος διεξαγωγής I.I.E.K. Etoile by les Chefs (Κε.Δι.Βι.Μ.2)
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas