ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ

TUV Austria newΤο εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει στόχο να εκπαιδεύσει τον Διευθυντή, Προϊστάμενο, Υπεύθυνο και τα λοιπά στελέχη της Αποθήκης τον Υπεύθυνο Διανομής, Υπεύθυνο Εξυπηρέτησης Πελατών Υπεύθυνο Σχεδιασμού Ζήτησης, Υπεύθυνος Μεταφορών υπεύθυνους ποιότητας σε αποθήκες, στην εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της Αποθήκης.

Το πρόγραμμα δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις λειτουργίες της αποθήκης, να διαχειριστούν το απόθεμα, τον εξοπλισμό, τον χώρο, το προσωπικό, τους υπεργολάβους και τις παραγγελίες των πελατών της με αποτελεσματικότερο τρόπο.

Αφορά επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (3PL), εμπορικές χονδρικού η λιανικού εμπορίου, παραγωγικές, μεταφορικού, με κάθε τρόπο, έργου, επιχειρήσεις, οι οποίες είτε έχουν in-house logistics, είτε εκχωρούν μέρος του έργου αυτού outsourcing.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είστε σε θέση να:
• Κατανοήσετε τις λειτουργίες (process) για Ιnbound, warehousing & outbound logistics
• Κατανοήσετε τις ροές υλικών πληροφοριών και εργαζομένων
• Κατανοήσετε τα πρότυπα οργανωτικής δομής και θέσεων εργασίας, skill matrices & development
• Σχεδιάσετε και να βελτιώσετε την επικοινωνία με τα λοιπά τμήματα εσωτερικά ή εξωτερικά
• Προσεγγίσετε συστημικά την λειτουργία αποθήκης με SOP’ς και τα Συστήματα ποιότητας (ΙSO’s και διάφορα ιδιωτικά πρωτόκολλα)
• Δημιουργήσετε ολοκληρωμένο σχεδιασμό αποθήκευσης, διανομής και μεταφοράς και σε ιδιαίτερα προϊόντα (π.χ. τρόφιμα, φάρμακα)
• Σχεδιάσετε την ανάθεση διαχείριση και έλεγχοτων 3PL Providers κάθε εργου που εκχωρείται
• Αξιολογήσετε τις υποδομές H-M, οχημάτων, ανθρωπίνων πόρων και ΙΤ tools καθώς και τις απαιτήσεις τους
• Αξιολογήσετε τον βαθμό εξυπηρέτησης του εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη με σχετικά εργαλεία μέτρησης
• Να κατανοήσετε το μηχανισμό του Logistics cost analysis
• Διαχειριστείτε τα αποθέματα και να παρακολουθήσετε οικονομικά μοντέλα
• Κατανοήσετε και διαχειριστείτε τα Στοιχεία κόστους λειτουργίας
• Κατανοήσετε τα Συστήματα ERP, MRP, IT tools
• Αναλύσετε δείκτες μέτρησης απόδοσης, παραγωγικότητας και benchmarking.
• Να κατανοήσετε τα Συστήματα διαρκούς βελτίωσης αποθήκης

Μετά την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από την TÜV AUSTRIA ACADEMY

Το κόστος συμμετοχής στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί πλήρως από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του ΟΑΕΔ. Η ηλεκτρονική υποβολή θα πρέπει να γίνει  με δική σας μέριμνα τουλάχιστον πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης του κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος. Η TÜV AUSTRIA ACADEMY, δεν αναλαμβάνει την υλοποίηση της σχετικής δήλωσης / διαδικασίας.

Πληροφορίες:
  • Ακύρωση μπορεί να γίνει μόνο γραπτώς το αργότερο πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν την καθορισμένη ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.
  • Προκαταβολή: 40% του κόστους συμμετοχής (αφού πρώτα προηγηθεί επικοινωνία με την TUV AUSTRIA ACADEMY για την επιβεβαίωση της πραγματοποίησης ή όχι του σεμιναρίου)
  • Η τοποθεσία διεξαγωγής μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων.

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 14-03-2018 09:00
Λήξη 16-03-2018 17:00
Χωρητικότητα Απεριόριστο
Τιμή ατόμου €450.00
Διοργανωτής TÜV Austria Academy
Τόπος διεξαγωγής TUV AUSTRIA ACADEMY ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Πόλη Μυτιλήνη
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas