Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας και Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς ελέγχου υλοποίησης.
Με τον τρόπο αυτόν οδηγούμαστε σε σημαντική βελτίωση στη διαχείριση του χρόνου και τελικά σε αύξηση της παραγωγικότητας.
Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα της McKinsey, τα Στελέχη αφιερώνουν κατά μέσο όρο 1,8 ώρες την ημέρα για αναζήτηση και συλλογή πληροφοριών. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης και σύγχρονα Εργαλεία, ώστε να μειωθεί δραστικά αυτός ο χρόνος.
Παρουσιάζονται επίσης εφαρμογές που συγχρονίζονται με Tablets/Smartphones, με τις οποίες διαχειριζόμαστε Επιχειρηματικές Λειτουργίες, Έγγραφα, Επαφές, Ημερολόγια, Εκκρεμότητες, Αναθέσεις, Ευκαιρίες, Επικοινωνία με πελάτες κλπ, που οδηγούν σε ένα «Paperless Office", βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα και την παραγωγικότητα της λειτουργίας του Στελέχους.
Για την μέτρηση της παραγωγικότητας χρησιμοποιούνται Εργαλεία, με τα οποία αποτυπώνεται η Αποδοτικότητα της Λειτουργίας του γραφείου, με χρήση Δεικτών για την Εξέλιξη των Εκκρεμοτήτων και των Projects, καθώς και την Αξιοποίηση του Χρόνου με βάση το Time matrix του Stephen Covey και το Σύστημα 5S για την ευταξία του γραφείου.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Απευθύνεται σε τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των πληροφοριών, να βελτιώσουν την ποιότητα του Management και να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους.
ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Αθανάσιος Μπίκος, Business Consultant με πολυετή προγραμματιστική εμπειρία σε Συστήματα MRP, NMS και Paperless Office. Διαθέτει επίσης, σημαντική εμπειρία στο Project Management και στην Εφαρμογή Αρχών Συνεχούς Βελτίωσης (Lean Manufacturing principles) και στον Διοικητικό Τομέα (Lean Administration).
Περιλαμβάνονται
Εργαλείο Προγραμματισμού και Παρακολούθησης Έργων
Εργαλείο Βελτίωσης της Διαχείρισης Χρόνου
Εργαλείο ABC Analysis
Εργαλείο Time Matrix του Stephen Covey
Εργαλείο Επίλυσης Προβλημάτων
Εργαλείο Λήψης Αποφάσεων
Εργαλείο Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Κόστος Συμμετοχής: 500 ευρώ. Στη δεύτερη και κάθε επόμενη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,24%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019
Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Έναρξη | 26-02-2019 09:30 |
Λήξη | 26-02-2019 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | APT |
Εισηγητής | Αθανάσιος Μπίκος |
Τόπος διεξαγωγής | Grand Hotel Palace |
Πόλη | Θεσσαλονίκη |