Στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον των επιχειρήσεων ο σημερινός επιχειρηματίας αλλά και το στέλεχος επιχειρήσεων είναι σημαντικό να γνωρίζουν και να επικοινωνούν επιχειρηματικά στην Αγγλική γλώσσα.
Γιατί να παρακολουθήσετε το σεμινάριο αυτό;
Η Αγγλική Επιχειρησιακή Ορολογία εισάγει τους ενδιαφερόμενους στις έννοιες και τη σημασία της Γενικής Επιχειρησιακής Ορολογίας στην Αγγλική γλώσσα.
Η γνώση της Αγγλικής Επιχειρησιακής Ορολογίας προσδίδει σε κάθε συμμετέχοντα την ευχέρεια και κυρίως την αυτοπεποίθηση ότι πρέπει να είναι ανταγωνιστικός συγκριτικά με άλλους συναδέλφους ή επιχειρηματίες ομοειδών επιχειρήσεων και κυρίως να έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί αποτελεσματικά με άλλες αλλοδαπές επιχειρήσεις και με αλλοδαπούς πελάτες.
Σε ποιους απευθύνεται
• Επιχειρηματίες μικρών, μεσαίων, μικρομεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων
• Ελεύθερους επαγγελματίες
• Διευθυντικά Στελέχη Επιχειρήσεων επιφορτισμένα με τις διεθνείς επιχειρησιακές λειτουργίες του οργανισμού
• Υπόλοιπα Στελέχη Επιχειρήσεων
• Φοιτητές
• Σπουδαστές
Θεματολογία
1. Επιχειρηματικότητα (κατανόηση βασικών όρων και εννοιών όπως π.χ. συντελεστές της παραγωγής, δημιουργικότητα, καινοτομία, διαδικασία παραγωγής νέων επιχειρηματικών ιδεών, διαχείριση κινδύνου, αξιοποίηση ευκαιριών της αγοράς και κοινωνική επιχειρηματικότητα).
2. Οργάνωση Επιχειρήσεων (κατανόηση εννοιών, όπως π.χ. αρχές διοίκησης μιας επιχείρησης, διοίκηση έργου, σύγχρονες τάσεις στη διοίκηση επιχειρήσεων, ομάδες εργασίας, διοίκηση γνώσης, διοίκηση μανθανουσών επιχειρήσεων).
3. Marketing (κατανόηση όρων, εννοιών και διαδικασιών, όπως π.χ. μείγμα μάρκετινγκ, SWOT ανάλυση, PESTLEDG ανάλυση, θεμελιώδεις ικανότητες μιας επιχείρησης, απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, 5 δυνάμεις του Porter, επιχειρηματικές στρατηγικές).
4. Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (κατανόηση εννοιών και διαδικασιών, όπως π.χ. διαδικασίες προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού, εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού, αξιολόγηση προσωπικού, αποδοχές και διαχείριση εργασιακών σχέσεων).
5. Επιχειρησιακές Επικοινωνίες (κατανόηση εννοιών και όρων, όπως π.χ. μορφές επικοινωνίας, μέσα επικοινωνίας, μοντέλα αποτελεσματικής επικοινωνίας, η τέχνη της πειθούς, εμπόδια στην επικοινωνία, τεχνικές έρευνας).
6. Διεθνές Εμπόριο (κατανόηση εννοιών και διαδικασιών, όπως π.χ. μέθοδοι εξυπηρέτησης διεθνών αγορών, εξαγωγές, licensing, franchising, άμεσες ξένες επενδύσεις, ο ρόλος των πολυεθνικών επιχειρήσεων, περιφερειακή ολοκλήρωση, ο ρόλος και η σημασία των διεθνών εμπορικών οργανισμών)
Εισηγητής: Το Σεμινάριο θα παρουσιάσει ο Δρ. Ανάργυρος Παπαδόπουλος ο οποίος διαθέτει τους παρακάτω τίτλους και προσόντα:
ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ:
Έναρξη | 21-03-2020 10:30 |
Λήξη | 21-03-2020 15:30 |
Χωρητικότητα | 20 |
Λήξη εγγραφών | 20-03-2020 |
Τιμή ατόμου | €85.00 |
Διοργανωτής | Bonus Seminars |
Εισηγητής | Ανάργυρος Παπαδόπουλος |
Τόπος διεξαγωγής | Bonus Seminars |
Πόλη | Αθήνα |