COMMUNICATION CRISIS MANAGEMENT

TUV Hellas newΓενικές πληροφορίες

Η διαχείριση κρίσεων είναι εξαιρετικά επίκαιρη τα τελευταία χρόνια, καθώς επιχειρήσεις και οργανισμοί έρχονται αντιμέτωποι με διαφόρων ειδών απρόβλεπτες καταστάσεις που δημιουργούν κινδύνους και προκλήσεις (λ.χ. fake news, δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι, δικαστικές διαμάχες, φυσικές καταστροφές κ.α.). Η φήμη επιχειρήσεων και προσώπων βρίσκεται ξαφνικά σε κίνδυνο και οι εμπλεκόμενοι καλούνται να αναπτύξουν επικοινωνία και δράσεις ώστε να αντιπαρέλθουν στις κρίσεις αυτές.

Το σεμινάριο αυτό εισάγει τους συμμετέχοντες στην έννοια και τη θεωρία γύρω από τη διαχείριση κρίσεων, ειδικά σε σχέση με την ανάπτυξη επικοινωνιακών δράσεων. Παρουσιάζει στρατηγικές και τεχνικές ανάπτυξης επιτυχημένων επικοινωνιακών απαντήσεων σε περιπτώσεις κρίσεων, δίνοντας έμφαση στη σημασία της νέας τεχνολογίας.

Περιεχόμενα

1) Η έννοια της κρίσης a) Κατηγορίες κρίσεων και ιδιαιτερότητες b) Στρατηγικές επικοινωνίας σε περίοδο κρίσεων c) Ηθική και κρίσεις d) Γιατί επιχειρήσεις και οργανισμοί αποτυχαίνουν να διαχειριστούν μια κρίση

2) Τεχνικές και πρακτικές επικοινωνίας στη διάρκεια μιας κρίσης a) Η σημασία των stakeholders. b) Νέες τεχνολογίες της επικοινωνίας και κρίσεις c) Προετοιμασία ενόψει μιας κρίσης d) Τα χαρακτηριστικά της ομάδας επικοινωνίας e) Κοινωνική δικτύωση και κρίσεις

3) Ηγεσία σε καιρό κρίσεων a) Ορατότητα και αξιοπιστία b) Η σημασία των σχέσεων και της καλής θέλησης c) Εκπαίδευση όσων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή d) Ο ρόλος των ειδικών

4) Παραδείγματα, case studies και ασκήσεις , με Q&A. Αναζήτηση λανθασμένων παραδειγμάτων διαχείρισης κρίσεων και εναλλακτικές προσεγγίσεις

Απευθύνεται σε:

• Στελέχη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας
• Διευθύνοντες Συμβούλους επιχειρήσεων (CEO’s) και διευθυντικά στελέχη
• Υπεύθυνους διαχείρισης ρίσκου (risk managers)
• Συμβούλους Επιχειρήσεων
• Δικηγόρους – Νομικούς Συμβούλους
• Εταιρείες, οργανισμούς, δημόσιους φορείς, MKO

Εισηγητές

• Γιώργος Φρίγκας
• Δημήτρης Πεφάνης

Σύντομο Βιογραφικό

Ο Γιώργος Φρίγκας σχεδιάζει και αναπτύσσει σεμινάρια και επιχειρήσεις για περισσότερα από 15 χρόνια, έχοντας εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη και επαγγελματίες. Έχει διδάξει θεματικές όπως Επικοινωνία, Μάρκετινγκ, Διαφήμιση, Internet και Νέες Τεχνολογίες, Διαπραγματεύσεις, Ηγεσία, Διαχείριση Κρίσεων κ.α. σε πανεπιστημιακό επίπεδο, αλλά και σε προγράμματα εκπαίδευσης στελεχών επιχειρήσεων, ενώ έχει δημοσιεύσει 2 βιβλία σχετικά με τη Διαφήμιση και το Μάρκετινγκ, καθώς και δεκάδες άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε πολυεθνική εταιρεία ως Υπεύθυνος Ανάπτυξης Προγραμμάτων Εκπαίδευσης για στελέχη επιχειρήσεων.

O Δημήτρης Πεφάνης γεννήθηκε το 1977 στην Αθήνα. Σπούδασε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σε New Media Journalism από το Emerson College των Ηνωμένων Πολιτειών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος στην Ελλάδα και στις Ηνωμένες Πολιτείες σε κορυφαίους ομίλους έντυπων και ψηφιακών μέσων, καλύπτοντας μεταξύ άλλων θέματα τεχνολογίας, οικονομίας και digital marketing. Το 2012 βραβεύθηκε από τον όμιλο της Citigroup με το Journalistic Excellence Award για το καλύτερο επιχειρηματικό ρεπορτάζ. Διδάσκει ψηφιακή επικοινωνία και digital marketing από το 2010, ασχολείται με το Διαδίκτυο από το 1992 και περνάει περισσότερο χρόνο online παρά offline.

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 20-05-2020 10:00
Λήξη 20-05-2020 16:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου €180.00
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Γιώργος Φρίγκας, Δημήτρης Πεφάνης
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas