Πιστοποιητικό στη Διαχείριση Κρίσεων

OPA elearningΗ πρόσφατη εμπειρία (βλ. πανδημία Covid-19, capital controls, φυσικές καταστροφές σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, κ.ά.) έχει δείξει ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα στο σύντομο μέλλον η επιχείρησή σας να αντιμετωπίσει μια κρίση. Μια τέτοια κρίση που μπορεί να επισύρει σοβαρές συνέπειες στα αποτελέσματα και τη λειτουργία της και να θέσει σε σοβαρό κίνδυνο θέσεις εργασίας. Παρότι η διαχείρισή της συχνά θεωρείται ως ένα θέμα που αφορά την ανώτερη διοίκηση, κάθε εργαζόμενος μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπισή της.

Γι’ αυτό, ανεξάρτητα από τη θέση σας στην ιεραρχία, κάποια στιγμή θα έρθετε αντιμέτωποι με ένα ερώτημα:

έχετε τις γνώσεις, τα “πρακτικά εργαλεία” και την κατάλληλη νοοτροπία να διαχειριστείτε τα επικοινωνιακά, διαχειριστικά, ψυχολογικά, και στρατηγικά ζητήματα που συνοδεύουν μια κρίση;

Ακόμα και η πιο κερδοφόρα επιχείρηση μπορεί να αποτύχει στη διαχείριση της, αν οι εργαζόμενοί δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι να την αντιμετωπίσουν. Αρκεί να σκεφτείτε: πόσο προετοιμασμένη ήταν η επιχείρηση που εργάζεστε (και/ή εσείς προσωπικά) στη διαχείριση της κρίσης που προκλήθηκε από τον Covid-19;

Αντίθετα, ένα καλά δομημένο σχέδιο πρόληψης, υλοποίησης και αναθεώρησης διαδικασιών στη βάση νέων δεδομένων, συμβάλει στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η πρακτική αυτή γνώση ενισχύει την αυτοπεποίθηση των εργαζομένων και τους ενδυναμώνει ώστε να αντιμετωπίσουν πιθανούς κινδύνους και απειλές. Η ύπαρξη τέτοιων εργαζομένων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ένα υψηλό επίπεδο ετοιμότητας και να λειτουργήσουν στην αιχμή του ανταγωνισμού (ακόμη και) εν μέσω κρίσης.

Το Πιστοποιητικό στη Διαχείριση Κρίσεων (CriMa) στοχεύει στην ικανοποίηση μιας ανάγκης, που υπάρχει σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους, να καταστρώνουν σχέδια, διαδικασίες και πρωτόκολλα για την διαχείριση υφιστάμενων και/ή μελλοντικών κρίσεων. Μέσα σε 6 θεματικές ενότητες (8 εβδομάδες ή 2 μήνες), το CriMa προσφέρει πρακτικά εφόδια που θα σας βοηθήσουν να:

• δημιουργήσετε ένα πλάνο διαχείρισης κρίσης,
• ηγηθείτε της προσπάθειας αντιμετώπισης και μετάβασης στη νέα πραγματικότητα,
• στελεχώσετε ομάδες διαχείρισης κρίσης,
• διαχειριστείτε πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, υφισταμένους, προϊσταμένους, μετόχους, κοινή γνώμη, κρατικούς φορείς, κλπ.
• επικοινωνήσετε αποτελεσματικά με όλες τις ενδιαφερόμενες ομάδες εντός και εκτός της επιχείρησης,
• δημιουργήσετε τις κατάλληλες συμμαχίες, που θα επιτρέψουν την επιτυχή υλοποίηση του σχεδίου και τη διατήρηση των όποιων αλλαγών απαιτηθούν.

Τα μαθήματα προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης masterclass.aueb.gr. Κάθε ενότητα περιλαμβάνει σειρά από ολιγόλεπτα βίντεο, διαφάνειες, τεστ αυτοαξιολόγησης, δραστηριότητες, και πρόσθετο υλικό. Οι εκπαιδευόμενοι τις παρακολουθούν οποτεδήποτε και όσες φορές επιθυμούν εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών. Οι ενότητες γίνονται διαθέσιμες ανά εβδομάδα. Ο συνολικός φόρτος εργασίας είναι 60 ώρες που περιλαμβάνουν παρακολούθηση βίντεο, δραστηριότητες και μελέτη, τελική αξιολόγηση και ατομική εργασία.

Στο τέλος του Προγράμματος, οι συμμετέχοντες/ουσες καλούνται να σχεδιάσουν ένα ολοκληρωμένο Πλάνο Διαχείρισης Κρίσης για την επιχείρηση/οργανισμό της επιλογής τους. Η εργασία αυτή, τύπου project, δεν αποτελεί μια τυπική υποχρέωση για την ολοκλήρωση του CriMa, αλλά μια πρακτική εφαρμογή των γνώσεων που αποκτήθηκαν και σύνδεσή τους με πιθανές κρίσεις που μπορεί να κληθούν να αντιμετωπίσουν στην πράξη. Άρα, στο CriMa, η θεωρία γίνεται πράξη!

Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που εργάζεται ή επιθυμεί να εργαστεί στο δημόσιο, ιδιωτικό τομέα ή ΜΚΟ καθώς και σε εταιρείες κάθε κλάδου που επιθυμούν να ενισχύσουν το προσωπικό τους με πρακτικές γνώσεις στη διαχείριση κρίσεων σε στρατηγικό και επιχειρησιακό επίπεδο.

Η «αξία» του προγράμματος

Μέσα από το CriMa, οι συμμετέχοντες (1) αποκτούν την κατάλληλη νοοτροπία στην προετοιμασία και διαχείριση μιας κρίσης και (2) εφαρμόζουν τη γνώση στην κατάρτιση σχεδίων, διαδικασιών, πρωτοκόλλων, που περιγράφουν τα βήματα για την αντιμετώπιση υφιστάμενων και/ή μελλοντικών κρίσεων.

Διδάσκοντες
ΗΛΙΑΣ ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος
Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΑΝΟΣ
Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.

Η ημερομηνία λήξης μπορεί να αλλάξει.

Εκπτωτική πολιτική:
20% για τις εξής κατηγορίες δικαιούχων:
• Άνεργοι
• Φοιτητές ΑΕΙ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ)
• Ομαδικές Εγγραφές (τουλάχιστον τέσσερα άτομα που εργάζονται στην ίδια επιχείρηση ή οργανισμό ή είναι μέλη ένωσης επαγγελματιών)
• Τρίτεκνοι ή Πολύτεκνοι
• Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 30-10-2020 00:00
Λήξη 30-12-2020 00:00
Χωρητικότητα Απεριόριστο
Λήξη εγγραφών 29-10-2020
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Εισηγητής Ηλίας Καπουτσής, Βασίλης Παπαδάκης, Ιωάννης Θάνος
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas