Οι νέες τεχνολογίες επικοινωνιών και πληροφορικής έχουν επιφέρει αλλαγές και ανατροπές (disruptions) σε κάθε πτυχή της κοινωνίας, των αγορών και των καταναλωτών αλλά και της λειτουργίας και ζωής των επιχειρήσεων και οργανισμών.
Οι έξυπνες συσκευές και το διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of Things) μεταβάλουν συνεχώς το όριο του φυσικού και ψηφιακού κόσμου. Η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence), σε συνδυασμό με νέες τεχνολογίες διαχείρισης και τεχνικές ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων (big data), δημιουργούν νέες δυνατότητες και σε πολλές περιπτώσεις αποτελούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι ψηφιακές πλατφόρμες και τεχνολογίες προσφέρουν θεμελιώδεις μετασχηματισμούς στα υφιστάμενα επιχειρηματικά μοντέλα και μπορούν να μετατρέψουν ολόκληρες βιομηχανίες, όπως τα κρυπτονομίσματα (cryptocurrencies) που απειλούν να ανατρέψουν τα παραδοσιακά τραπεζικά συστήματα.
Οι αλλαγές αυτές επιταχύνονται και εντείνονται διαρκώς. Αποτέλεσμα αυτών των συνθηκών είναι ο μετασχηματισμός κλάδων, αγορών, οργανισμών και επιχειρήσεων, ο ονομαζόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός. Όπως κάθε αλλαγή του περιβάλλοντος απαιτεί προσαρμογή των οργανισμών που ζουν μέσα σε αυτό, αντίστοιχα η ικανότητα προσαρμογής των επιχειρήσεων στο μεταβαλλόμενο από τις τεχνολογίες οικοσύστημά τους θα αποτελέσει καίριο παράγοντα επιβίωσής τους. Εκτός από τους οργανισμούς, οι εργαζόμενοι καλούνται να προσαρμοσθούν σε ένα περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει απαιτώντας προσαρμοστικότητα και διαφορετικές ικανότητες.
Η εκπαίδευση αφορά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών αλλά και φοιτητές που θέλουν να κατανοήσουν την έκταση των επιπτώσεων του ψηφιακού μετασχηματισμού, τις επιμέρους διαστάσεις του, τις προκλήσεις που θέτει και τις προϋποθέσεις επιτυχούς προσαρμογής ενός οργανισμού – επιχείρησης σε αυτόν.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
Στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών και επιχειρηματίες που θέλουν να κατανοήσουν τις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, τις επιμέρους διαστάσεις του, τα προσδοκόμενα αποτελέσματα αλλά και φοιτητές που θέλουν να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους σε ένα θέμα επίκαιρο και δι-επιστημονικό.
Η «αξία» του προγράμματος
Η κατανόηση της έκτασης των επιπτώσεων του ψηφιακού μετασχηματισμού, των επιμέρους διαστάσεών του, των προκλήσεων που θέτει και τις προϋποθέσεις επιτυχούς προσαρμογής ενός οργανισμού – επιχείρησης σε αυτόν.
Διδάσκοντες
ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος
Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
ΜΑΡΙΑ ΒΑΚΟΛΑ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ
Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗΣ
Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΟΠΑ
Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Η ημερομηνία λήξης μπορεί να αλλάξει.
Εκπτωτική πολιτική:
20% για τις εξής κατηγορίες δικαιούχων:
• Άνεργοι
• Φοιτητές ΑΕΙ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ)
• Ομαδικές Εγγραφές (τουλάχιστον τέσσερα άτομα που εργάζονται στην ίδια επιχείρηση ή οργανισμό ή είναι μέλη ένωσης επαγγελματιών)
• Τρίτεκνοι ή Πολύτεκνοι
• Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας
Έναρξη | 13-10-2020 00:00 |
Λήξη | 28-12-2020 00:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Λήξη εγγραφών | 11-10-2020 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών |
Εισηγητής | Σέργιος Δημητριάδης, Μαρία Βακόλα, Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Παναγιώτης Ρεπούσης |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |