Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν στρατηγική επικοινωνιακή λειτουργία που χτίζει αμοιβαία επωφελείς σχέσεις μεταξύ ενός οργανισμού και των ομάδων κοινού του. Η επιχειρηματική εξέλιξη και επιτυχία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό και στη διαχείριση της δημόσιας εικόνας ενός οργανισμού. Το 24ωρο πρόγραμμα “Οι Δημόσιες Σχέσεις στην Ψηφιακή Εποχή” προσφέρει στους συμμετέχοντες όλες τις απαραίτητες γνώσεις και τα εργαλεία που χρειάζονται προκειμένου να διαχειρίζονται με επιτυχία, μεταξύ άλλων, την εταιρική φήμη και την εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σχέση του οργανισμού με τα ΜΜΕ και τις διαφορετικές κρίσεις που μπορεί να προκύψουν κατά τη λειτουργία του.
Topics
• Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων
(Λειτουργίες, ΔΣ versus Marketing, ΔΣ versus Διαφήμιση)
- Κώδικας Δεοντολογίας & Ηθικά Διλήμματα
• Η σύγχρονη Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
(ορισμός, οφέλη, δημοφιλή πρότυπα ΕΚΕ, Βιώσιμη Ανάπτυξη: Μια παγκόσμια δέσμευση)
• Οι Δημόσιες Σχέσεις στη Ψηφιακή Εποχή
(digital Pr, Earned media, social media, content marketing)
• Δημόσιες Σχέσεις & Νομοθεσία
(Πνευματική Ιδιοκτησία και δυσφήμιση)
• Στρατηγική Δημοσίων Σχέσεων
(Τοποθέτηση, Στόχοι, Μέθοδοι, Management και Αποτελέσματα)
• Προώθηση Προτάσεων & Ομιλίες
(Δομή, Οργάνωση και Προετοιμασία Ομιλιών, Στρατηγικές Προώθησης Προτάσεων, Χρήσιμες Συμβουλές για την προώθηση προτάσεων)
• Διαχείριση Σχέσεων με τα ΜΜΕ
(Δελτία Τύπου, Συνεντεύξεις, Διαχείριση Εχθρικών Θεμάτων)
• Διαχείριση Κρίσεων
(Κατηγορίες Κρίσεων, Προετοιμασία & Αντιμετώπιση Κρίσεων, Διαχείριση ΜΜΕ στις κρίσεις)
• Διαχείριση Εκδηλώσεων
(5W, Προϋπολογισμός, Management, Event Marketing)
Σε ποιους απευθύνεται: στελέχη των Δημοσίων Σχέσεων, στελέχη επικοινωνίας ή διοίκησης επιφορτισμένα με την ευθύνη διαχείρισης της εταιρικής εικόνας, καθώς και σε επιχειρηματίες.
Εισηγητής: Αθηνά Φραδέλου
Έναρξη | 02-02-2021 18:00 |
Λήξη | 16-03-2021 21:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | Ελληνοαμερικανική Ένωση |
Εισηγητής | Αθηνά Φραδέλου |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |