Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Η εταιρεία μας, με το Σεμινάριο αυτό, προσφέρει ένα σημαντικό πρακτικό βοήθημα προς τα Στελέχη για την αναβάθμιση των Λειτουργιών της Εστίασης, ενός κρίσιμου και δυναμικού Κλάδου της Ελληνικής Οικονομίας.
Πιο συγκεκριμένα, επισημαίνονται τα συνήθη προβλήματα, όπως είναι γνωστά στα Στελέχη και στους Επιχειρηματίες της Εστίασης, αλλά και στους Πελάτες και προτείνει τρόπους επίλυσης και βελτίωσης της προσφοράς της προς τους συνδαιτυμόνες, που δεν είναι «Πελάτες» της Εστίασης αλλά «Καλεσμένοι» της!
Δίνεται ιδιαίτερο Βάρος στην Οργάνωση, την υψηλή Ποιότητα Εξυπηρέτησης, τη μείωση του Κόστους Λειτουργίας, την ανάπτυξη της καλής φήμης, της διασφάλισης της Ποιότητας και γενικά την ανάπτυξη με βάση δοκιμασμένες Μεθόδους και πρακτικά Εργαλεία.
Ο κλάδος της Εστίασης είναι αυτός που η φήμη του επηρεάζεται περισσότερο από κάθε άλλον, από το «mouth marketing» δηλαδή την διάδοση «στόμα με στόμα» της καλής φήμης για την Ποιότητα των εδεσμάτων και την άριστη εξυπηρέτηση, πιο πολύ από κάθε άλλη διαφημιστική καμπάνια και επομένως είναι σημαντικό να δοθεί πολύ μεγάλο βάρος σε όλα τα στοιχεία που επηρεάζουν την κρίση του Πελάτη.
Γι' αυτό τον λόγο χρησιμοποιούνται Βιωματικές Ασκήσεις, επί τη βάσει σεναρίων, επιχειρηματικών παιγνίων και παίξιμο ρόλων για να εντοπισθούν οι περιοχές αδυναμίας και να σχεδιασθεί ο τρόπος Βελτίωσης. Σε κάθε παίξιμο ρόλων οι υπόλοιποι συμμετέχοντες, ως Παρατηρητές Σχολιαστές, αξιολογούν και προτείνουν Λύσεις.
Στους συμμετέχοντες παρέχονται χωρίς πρόσθετο κόστος:
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές πρώτου επιπέδου ερωτήσεις τους.
Το σεμινάριο απευθύνεται
Το Σεμινάριο απευθύνεται κυρίως στους Επιχειρηματιες και Στελέχη / Συνεργάτες της Εστίασης σε Εστιατόρια. Έχει όμως Εφαρμογή και σε άλλες συναφείς Επιχειρήσεις ( μπαρ, καφέ κ.λπ.)
Εισηγητές:
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο Στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών Επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY κα.) με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα αναδιοργάνωσης που περιλαμβάνουν, Μείωση Κόστους και Βελτίωση Λειτουργιών, Οικονομικό Σχεδιασμό, Εκτίμηση Κινδύνων, Εξυγίανση Επιχειρήσεων και Διαχείριση Κρίσεων, Βελτίωση Διεργασιών μέσω ανάπτυξης κατάλληλων Εργαλείων. Εκτός από την συμβουλευτική έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στους παραπάνω τομείς.
Οικονόμου Αλέξανδρος, Μηχ/γος- Ηλ/γος ΕΜΠ, Industrial Eng. MSc., C.I.T., UK , τ.Δ/νων Σύμβουλος μεγάλης Βιομηχανικής Επιχείρησης, με μακρά και ευρέως φάσματος εμπειρία σε Οργάνωση / Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και επιχειρησιακή εκπαίδευση (σεμινάρια-workshop). Έχει πραγματοποιήσει ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα Οργάνωσης Επιχειρήσεων και έχει πολυετή επαγγελματική δραστηριότητα ως Σύμβουλος – Μελετητής Επιχειρήσεων, Διευθυντής Έργων και Σύμβουλος Οργάνωσης - Εκπαίδευσης, με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης και Παραγωγής, καθώς και σε τεχνικές ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους.
Περιλαμβάνονται
Έναρξη | 17-06-2022 09:30 |
Λήξη | 17-06-2022 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | APT |
Εισηγητής | Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Οικονόμου Αλέξανδρος |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |