SWOT MASTERY ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ: ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

TUV Hellas newΣκοπός
Κάθε φαρμακείο είναι μοναδικό!

Μέσα από το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα αναπτυχθούν οι μέθοδοι και τα εργαλεία, ώστε στο τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες να έχουν κατανοήσει την παρούσα κατάσταση του φαρμακείου και πως μπορεί να το αναπτύξει σε μέλλον.

Παρουσιάζονται οι αρχές της SWOT Analysis στο φυσικό κατάστημα του φαρμακείου με σκοπό την προσαρμογή βάσει των μοναδικών συνθήκων και παραμέτρων. Ανάλυση και ανάπτυξη business - to - business για τον κλάδο του φαρμακείου.

Περιεχόμενα
Ανάλυση και προετοιμασία SWOT Analysis
Βασικές αρχές προετοιμασίας και δόμησης SWOT Analysis
Δημιουργία SWOT Analysis στο φυσικό κατάστημα
Δημιουργία SWOT ανάλυση στο εξωτερικό περιβάλλον
Πως εξάγουμε συμπεράσματα από τη SWOT Analysis
Πως δημιουργούμε εφικτούς στόχους
Ανάπτυξη business - to - business μέσα από τη SWOT Analysis

Σε ποιους απευθύνεται

- Ιδιοκτήτες φαρμακείων
- Manager και διαχειριστές φαρμακείων.
- Συμβούλους ή επαγγελματίες στον τομέα των επιχειρηματικών συμβουλευτικών υπηρεσιών στο κλάδο του φαρμακείου.

Εισηγητές: Ελίνα Αρμένη, Performance Expert Growth Catalyst for the Pharmaceutical Field

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 20-06-2024 10:00
Λήξη 20-06-2024 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Ελίνα Αρμένη
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas