Paperless Office

IbclΣτο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, προθεσμιών και μηχανισμών ελέγχου και την γενικότερη Οργάνωση των Εκκρεμοτήτων με ταυτόχρονη αναβάθμιση της Επικοινωνίας.

Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα της McKinsey, τα Στελέχη αφιερώνουν κατά μέσο όρο 1,8 ώρες την ημέρα για αναζήτηση και συλλογή Πληροφοριών. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους Διαχείρισης και σύγχρονα Εργαλεία, ώστε να μειωθεί δραστικά αυτός ο Χρόνος.

Σήμερα με την εξέλιξη της Τεχνητή Νοημοσύνης, το κάθε στέλεχος μπορεί να αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να βελτιστοποιήσει τις οργανωτικές δεξιότητες του, την συγγραφή κειμένων και email, την έρευνα και γενικότερα την απόδοσή του συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της Επιχείρησης.

Παρουσιάζονται επίσης Εφαρμογές με τις οποίες διαχειριζόμαστε τις Επιχειρηματικές Λειτουργίες (Έγγραφα, Αρχεία, Επαφές, Ημερολόγια, Εκκρεμότητες, Αναθέσεις, Ευκαιρίες, Επικοινωνία κλπ), που οδηγούν σε ένα "Paperless Office", βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την Ποιότητα και την Παραγωγικότητα της Λειτουργίας του Στελέχους. Σημαντική καινοτομία στο σεμινάριο αυτό αποτελεί το ότι έχει εμπλουτιστεί με εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης, που αυξάνουν κατακόρυφα την αποδοτικότητα.

Για την μέτρηση της παραγωγικότητας χρησιμοποιούνται Εργαλεία, με τα οποία αποτυπώνεται η Αποδοτικότητα της Λειτουργίας του γραφείου, με χρήση Δεικτών για την Εξέλιξη των Εκκρεμοτήτων και των Projects, καθώς και την Αξιοποίηση του Χρόνου με βάση το Time Matrix του Stephen Covey και το Σύστημα 5S για την ευταξία του γραφείου.

Το Σεμινάριο αυτό, θα αποτελέσει ακόμη σημαντικότερο βοήθημα στις περιπτώσεις που ο Οργανισμός έχει διάσπαρτα Γεωγραφικά Σημεία, όπου αναπτύσσονται Επιχειρησιακές Δράσεις ή έχει καθιερώσει για τους Συνεργάτες του διαφόρων Επιπέδων Σύστημα Τηλεργασίας, προτείνοντας την διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών για ένα ενιαίο Δίκτυο ενός online γραφείου.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των Πληροφοριών, να βελτιώσουν την Ποιότητα του Management και να αυξήσουν την Αποτελεσματικότητά τους.

ΕΙΣΗΓΗΤEΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Παναγιώτης Σταθόπουλος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ. Είναι πιστοποιημένος στα Google Ads και από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Επίσης διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία σε εκπαιδευτικά σεμινάρια Οργάνωσης Γραφείου όπως "Paperless Office", "Office Operations Excellence".

ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ:

  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Για καθημερινή Εφαρμογή στο γραφείο δίνονται:
    Εργαλείο Προγραμματισμού και Παρακολούθησης Έργων
    Εργαλείο Βελτίωσης της Διαχείρισης Χρόνου
    Εργαλείο ABC Analysis
    Εργαλείο Time Matrix του Stephen Covey
    Εργαλείο Επίλυσης Προβλημάτων
    Εργαλείο Λήψης Αποφάσεων
    Εργαλείο Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 03-07-2024 09:30
Λήξη 04-07-2024 12:45
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής iBcl
Εισηγητής Παναγιώτης Σταθόπουλος
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas