BUSINESS MARKETING MANAGEMENT B2B

TUV Hellas newΕιδικές προκλήσεις και ευκαιρίες αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες των αγορών που εξυπηρετούν τις ανάγκες των οργανισμών-εταιριών/επιχειρήσεων και όχι των καταναλωτών-νοικοκυριών.

Οι πελάτες-επιχειρήσεις αντιπροσωπεύουν μια προσοδοφόρα και πολύπλοκη αγορά που αξίζει ξεχωριστή ανάλυση. Η αυξανόμενη σημασία αυτού του πεδίου οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Ένας μεγάλος αριθμός στελεχών βρίσκονται εντός εταιριών οι οποίες έχουν πελάτες άλλες εταιρίες / επιχειρήσεις- οργανισμούς. Yπάρχουν ειδικά χαρακτηριστικά αυτών των αγορών όπως πχ αγορές υψηλής τεχνολογίας κλπ. Επίσης στην πραγματικότητα, η δυνατότητα και η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά μεταξύ των επιχειρήσεων εκτιμάται ότι είναι αρκετές φορές μεγαλύτερη από ότι στην αγορά μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών.

Οφέλη για τον συμμετέχοντα
- Γνώσεις: Θα κατανοήσεις τις ιδιαιτερότητες του marketing B2B.
- Δεξιότητες: Θα αποκτήσεις απαραίτητα εργαλεία για να υλοποιήσεις επιτυχημένες στρατηγικές.
- Δίκτυο: Θα γνωρίσεις άλλους επαγγελματίες του κλάδου και θα ανταλλάξεις εμπειρίες.

Απευθύνεται σε
Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων

- Υπεύθυνους Marketing : που θέλουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην αγορά B2B.
- Υπεύθυνους πωλήσεων: που θέλουν να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους προς άλλες επιχειρήσεις.
- Υπεύθυνους ανάπτυξης επιχειρήσεων: που ψάχνουν νέους τρόπους να αυξήσουν τα έσοδα της εταιρείας τους.
- Υπεύθυνους προμηθειών: που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες προμήθειας της εταιρείας.
- Υπεύθυνους προϊόντων: που θέλουν να δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα που απευθύνονται σε επιχειρήσεις.

Εισηγητές: Πηνελόπη Σκεντέρη

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση Παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 18-03-2025 09:00
Λήξη 18-03-2025 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas