Στο Σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, σύγχρονα Εργαλεία και Διαδικασίες για τη διαχείριση της αυξανόμενης ροής πληροφοριών και τις απαιτήσεις της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση στον τρόπο καθορισμού προτεραιοτήτων, στον προγραμματισμό προθεσμιών και στην οργάνωση των εκκρεμοτήτων, με παράλληλη αναβάθμιση της επικοινωνίας και της παραγωγικότητας.
Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα της McKinsey, τα Στελέχη αφιερώνουν κατά μέσο όρο 1,8 ώρες την ημέρα για αναζήτηση και συλλογή Πληροφοριών. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους Διαχείρισης και σύγχρονα Εργαλεία, ώστε να μειωθεί δραστικά αυτός ο Χρόνος.
Σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν επίσης οι τεχνολογικές λύσεις που αξιοποιούν αλγορίθμους Τεχνητής Νοημοσύνης, διευκολύνοντας την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και υποστηρίζοντας την εκπόνηση κειμένων και email, συνεισφέροντας στη σημαντική αύξηση της αποδοτικότητας και της ευελιξίας στο εργασιακό περιβάλλον.
Στο σεμινάριο αυτό, εκτός των άλλων, αναλύονται εφαρμογές για τη διαχείριση επιχειρησιακών λειτουργιών (όπως αρχεία, ημερολόγια, εκκρεμότητες και αναθέσεις, επικοινωνία κ.α.) και δίνεται έμφαση στη δημιουργία ενός "Paperless Office" που βελτιώνει αισθητά την ποιότητα και την παραγωγικότητα.
Για την παρακολούθηση και τη μέτρηση της απόδοσης, αξιοποιούνται Εργαλεία που αποτυπώνουν την πρόοδο εκκρεμοτήτων και Έργων, ενώ η εφαρμογή "Time Matrix" του Stephen Covey βοηθά στην ορθή κατανομή του χρόνου. Σε συνδυασμό με τις αρχές του Συστήματος 5S, επιτυγχάνεται η βέλτιστη οργάνωση του εργασιακού χώρου και η εξάλειψη περιττών Διαδικασιών, διατηρώντας υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και επαγγελματισμού.
Το Σεμινάριο αυτό, απευθύνεται επίσης σε Οργανισμούς που διαθέτουν διάσπαρτα γεωγραφικά σημεία επιχειρησιακής δράσης ή εφαρμόζουν διαφορετικές μορφές τηλεργασίας. Προτείνονται ολοκληρωμένες λύσεις για την ενοποίηση ψηφιακών υποδομών, δημιουργώντας ένα ενιαίο online γραφείο και εξασφαλίζοντας άμεση και απρόσκοπτη συνεργασία ανάμεσα σε όλα τα μέλη της Ομάδας, ανεξαρτήτως θέσης ή ρόλου.
Οι συμμετέχοντες, ολοκληρώνοντας το Σεμινάριο, είναι σε θέση να εφαρμόσουν Πρακτικές και Εργαλεία που αυξάνουν την παραγωγικότητα, μειώνουν τον χαμένο χρόνο και ενισχύουν τις δεξιότητες οργάνωσης, ανταποκρινόμενοι αποτελεσματικά στις προκλήσεις ενός σύγχρονου και εξαιρετικά ανταγωνιστικού εργασιακού περιβάλλοντος.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction).
Early Bird:Σε περίπτωση Δήλωσης Συμμετοχής τουλάχιστον 15 ημερολογιακές ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του Σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 25%.
Σε ποιους απευθύνεται:
Απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των Πληροφοριών, να βελτιώσουν την Ποιότητα του Management και να αυξήσουν την Αποτελεσματικότητά τους.
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.
Περιλαμβάνονται
Έναρξη | 29-10-2025 09:30 |
Λήξη | 30-10-2025 12:45 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | APT |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |