Σε μία σύγκρουση, εκτός του αποτελέσματος που βλέπουμε, υπάρχει ένα υπόβαθρο το οποίο ποικίλει ανά περίπτωση και έχει ενδιαφέρον η ανάλυσή του τόσο από τεχνοκρατική όσο και από κοινωνική/ψυχολογική άποψη.
Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της Επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, προθεσμιών και μηχανισμών ελέγχου και την γενικότερη Οργάνωση των Εκκρεμοτήτων με ταυτόχρονη αναβάθμιση της Επικοινωνίας.
“Scripta manent”, τα γραπτά μένουν, και στη σύγχρονη εποχή της διάχυσης της πληροφορίας και της επικοινωνίας, ο γραπτός λόγος, ανεξάρτητα από το μέσο μετάδοσής του, παραμένει, ως σημείο αναφοράς, εξαιρετικά ισχυρός.
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα του ανθρώπου και κατ’ επέκταση του κάθε εργαζόμενου να γνωρίζει και να ελέγχει τα συναισθήματα & τις συμπεριφορές του. Τα περισσότερα επαγγέλματα συμπεριλαμβάνουν τη συναναστροφή και τη συνεργασία με άλλους ανθρώπους, τους οποίους συχνά ούτε επιλεγούμε εμείς οι ίδιοι, ούτε έχουμε την δυνατότητα να τους αποφύγουμε, αλλά με τους οποίους πρέπει να συνυπάρξουμε και να συνεργαστούμε αποτελεσματικά.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.