Η Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.
Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει τις τεχνικές, τα εργαλεία και τις συμπεριφορές μέσα σε μία ομάδα που οδηγούν σε επιτυχή έργα. Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα αποκτήσουν γνώσεις πάνω στη Διαχείριση Έργων και θα λάβουν όλα τα απαραίτητα εφόδια που χρειάζεται ένας Project Manager.
Η εκπαίδευση είναι ειδικά σχεδιασμένη για να σας προσφέρει βασικές πληροφορίες για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών στην καθημερινότητά σας (στο σπίτι, στην εργασία, στο δρόμο) για να μπορέσετε να βοηθήσετε τους δικούς σας ανθρώπους, στην δύσκολη στιγμή και μέχρι να έρθει η εξειδικευμένη βοήθεια.
Το μεταβαλλόμενο και άκρως απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον επιβάλλει τη βέλτιστη επιλογή και τη συνεχή ανάπτυξη των εργαζομένων κάθε επιχείρησης.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα καλύπτει την διαδικασία προσέγγισης των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και τις επιθεωρήσεις τους, τις επτά αρχές διαχείρισης ποιότητας, τις απαιτήσεις του ISO 9001 (και τις οδηγίες στο συνοδευτικό έγγραφο 9004), καθώς και τον τρόπο σχεδιασμού, ολοκλήρωσης και αναφοράς της επιθεώρησης ενός ολόκληρου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Με το coaching διευκολύνουμε τους ανθρώπους να τακτοποιήσουν τις σκέψεις και τις ιδέες τους, να διαχειριστούν τα συναισθήματα τους, να αποκτήσουν καλύτερη επίγνωση της κατάστασης, να πάρουν αποφάσεις και να σχεδιάσουν δράσεις, για να φτάσουν εκεί που θέλουν από τον δρόμο που τους ταιριάζει, αναπτύσσοντας και αξιοποιώντας το δικό τους δυναμικό.
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα του ανθρώπου και κατ’ επέκταση του κάθε εργαζόμενου να γνωρίζει και να ελέγχει τα συναισθήματα & τις συμπεριφορές του. Τα περισσότερα επαγγέλματα συμπεριλαμβάνουν τη συναναστροφή και τη συνεργασία με άλλους ανθρώπους, τους οποίους συχνά ούτε επιλεγούμε εμείς οι ίδιοι, ούτε έχουμε την δυνατότητα να τους αποφύγουμε, αλλά με τους οποίους πρέπει να συνυπάρξουμε και να συνεργαστούμε αποτελεσματικά.
Ο κάθε ομιλητής/εκπαιδευτής, ανεξάρτητα θεματολογίας, πρέπει να μπορέσει να προελκύσει και να διατηρήσει το ενδιαφέρον και τη προσήλωση του εκάστοτε κοινού, ώστε να επιτευχθούν οι μαθησιακοί στόχοι ανά περίπτωση. Επομένως το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παρουσίασης, κινητοποίησης ομάδας, διαμόρφωσης υλικού και αποτελεσματικής επικοινωνίας σε κοινό (πελάτες ή συναδέλφους).
Η απόκτηση γνώσεων, η ανάπτυξη ικανοτήτων και ο επαναπροσδιορισμός της στάσης απέναντι στα πράγματα, επιτυγχάνονται με εξαιρετικά αποτελεσματικές μεθόδους όπως η ανάλυση περιπτώσεων, η διήγηση ιστοριών, οι βιωματικές ασκήσεις, η χρήση video και φωτογραφιών κ.α.
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της εργασιακής συνέντευξης σαν εργαλείο αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού από την πλευρά της επιχείρησης και αξιοποίησης ευκαιριών από την πλευρά των εργαζομένων.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.