Η εκπαίδευση είναι ειδικά σχεδιασμένη για να σας προσφέρει βασικές πληροφορίες για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών στην καθημερινότητά σας (στο σπίτι, στην εργασία, στο δρόμο) για να μπορέσετε να βοηθήσετε τους δικούς σας ανθρώπους, στην δύσκολη στιγμή και μέχρι να έρθει η εξειδικευμένη βοήθεια.
Το μεταβαλλόμενο και άκρως απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον επιβάλλει τη βέλτιστη επιλογή και τη συνεχή ανάπτυξη των εργαζομένων κάθε επιχείρησης.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα καλύπτει την διαδικασία προσέγγισης των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και τις επιθεωρήσεις τους, τις επτά αρχές διαχείρισης ποιότητας, τις απαιτήσεις του ISO 9001 (και τις οδηγίες στο συνοδευτικό έγγραφο 9004), καθώς και τον τρόπο σχεδιασμού, ολοκλήρωσης και αναφοράς της επιθεώρησης ενός ολόκληρου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Το σεμινάριο διοργανώνεται σε μια προσπάθεια να αξιοποιηθούν οι προδιαγραφές των διεθνών προτύπων, οι μεθοδολογίες εφαρμογής τους και οι βέλτιστες διεθνείς πρακτικές που διαθέτει ο φορέας μας, στην διαχείριση και αντιμετώπιση θεμάτων δωροδοκίας και διαφθοράς.
Με το coaching διευκολύνουμε τους ανθρώπους να τακτοποιήσουν τις σκέψεις και τις ιδέες τους, να διαχειριστούν τα συναισθήματα τους, να αποκτήσουν καλύτερη επίγνωση της κατάστασης, να πάρουν αποφάσεις και να σχεδιάσουν δράσεις, για να φτάσουν εκεί που θέλουν από τον δρόμο που τους ταιριάζει, αναπτύσσοντας και αξιοποιώντας το δικό τους δυναμικό.
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα του ανθρώπου και κατ’ επέκταση του κάθε εργαζόμενου να γνωρίζει και να ελέγχει τα συναισθήματα & τις συμπεριφορές του. Τα περισσότερα επαγγέλματα συμπεριλαμβάνουν τη συναναστροφή και τη συνεργασία με άλλους ανθρώπους, τους οποίους συχνά ούτε επιλεγούμε εμείς οι ίδιοι, ούτε έχουμε την δυνατότητα να τους αποφύγουμε, αλλά με τους οποίους πρέπει να συνυπάρξουμε και να συνεργαστούμε αποτελεσματικά.
Ο κάθε ομιλητής/εκπαιδευτής, ανεξάρτητα θεματολογίας, πρέπει να μπορέσει να προελκύσει και να διατηρήσει το ενδιαφέρον και τη προσήλωση του εκάστοτε κοινού, ώστε να επιτευχθούν οι μαθησιακοί στόχοι ανά περίπτωση. Επομένως το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παρουσίασης, κινητοποίησης ομάδας, διαμόρφωσης υλικού και αποτελεσματικής επικοινωνίας σε κοινό (πελάτες ή συναδέλφους).
Η απόκτηση γνώσεων, η ανάπτυξη ικανοτήτων και ο επαναπροσδιορισμός της στάσης απέναντι στα πράγματα, επιτυγχάνονται με εξαιρετικά αποτελεσματικές μεθόδους όπως η ανάλυση περιπτώσεων, η διήγηση ιστοριών, οι βιωματικές ασκήσεις, η χρήση video και φωτογραφιών κ.α.
Το νέο σεμινάριο της TÜV HELLAS ασχολείται με κάποια από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα της νέας εποχής αναφορικά με τις εργασιακές σχέσεις.
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση σε βάθος των κινήτρων που παρακινούν τους εργαζομένους.
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της εργασιακής συνέντευξης σαν εργαλείο αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού από την πλευρά της επιχείρησης και αξιοποίησης ευκαιριών από την πλευρά των εργαζομένων.
Η Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.