Σκοπός του Σεμιναρίου αυτού είναι η απόκτηση της αναγκαίας γνώσης και δεξιοτήτων από τους εκπαιδευόμενους, για την αξιοποίηση των ενισχύσεων από τα Προγράμματα Καθεστώτα Ενίσχυσης του πρόσφατου «Αναπτυξιακού Νόμου-Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη» Ν. 4887/2022, για τις επιχειρηματικές τους ανάγκες.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να εφοδιάσει στους συμμετέχοντες με όλες τις βασικές γνώσεις σχετικά με τα θεμελιώδη ζητήματα Υγείας & Ασφάλειας της Εργασίας (ΥΑΕ) που αφορούν το σύνολο των Ελληνικών επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως είδους. Η εκπαιδευτική ύλη έχει καταρτιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μεταφέρει τόσο τις βασικές πρόνοιες της νομοθεσίας ΥΑΕ, ενώ παράλληλα αναλύονται θέματα που ενδιαφέρουν όλους τους εμπλεκομένους με τις ασφαλείς συνθήκες εργασίας.
Το 2-ήμερο αυτό σεμινάριο εισάγει τους διδασκόμενους στον προγραμματισμό και έλεγχο των διαδικασιών Συντήρησης Εγκαταστάσεων και συστημάτων, έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να οργανώσουν τις πληροφορίες της Συντήρησης για να βελτιστοποιήσουν την απόδοση των τεχνικών πόρων με μειώνοντας το κόστος συντήρησης.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση των κύριων δραστηριοτήτων της δομής (γραφείο/ τμήμα ποιότητας) που έχει την ευθύνη εφαρμογής Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σε οργανισμό παροχής υπηρεσιών υγείας.
Σκοπός: Να αντλήσετε τα οφέλη από τη γνώση της ψυχολογίας της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Να βελτιώσετε την αυτογνωσία σας και την ενσυναίσθηση (empathy) στους πελάτες σας. Να αναπτύξετε δεξιότητες και θα τις εφαρμόσετε πρακτικά στην καθημερινή σας δουλειά.
Ένα βασικό ζητούμενο στην ανάπτυξη μιας καμπάνιας επικοινωνίας είναι να ακολουθεί ένα στρατηγικό πλάνο, το οποίο λαμβάνει υπόψη τη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρείας ή οργανισμού, αλλά και τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι καλούνται να αναπτύξουν επικοινωνιακές δράσεις και αναλύει ζητήματα που επηρεάζουν την επιτυχία της επικοινωνίας. Οι εκπαιδευόμενοι κατανοούν σε βάθος τις τεχνικές λήψης στρατηγικών αποφάσεων, τον τρόπο αντίδρασης σε συνθήκες κρίσης ή σε απρόβλεπτες καταστάσεις, τις προσεγγίσεις απέναντι σε συγκεκριμένες προκλήσεις.
Καθώς τα ακροατήρια στην εργασία γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικά, η προσέλκυση και η διατήρηση του ενδιαφέροντος και της προσήλωσης του εκάστοτε κοινού αποτελεί πρόκληση για κάθε ομιλητή, ανεξάρτητα θεματολογίας.
Το σεμινάριο στοχεύει να διδάξει τις τεχνικές, τα εργαλεία και τις συμπεριφορές μέσα σε μία ομάδα που οδηγούν σε επιτυχή έργα. Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα αποκτήσουν γνώσεις πάνω στη Διαχείριση Έργων και θα λάβουν όλα τα απαραίτητα εφόδια που χρειάζεται ένας Project Manager.
Η θεματολογία του έχει επιλεγεί από έμπειρους εκπαιδευτές, πανεπιστημιακούς καθηγητές, πρώην προέδρους εποπτικών αρχών, με τη συμμετοχή ελεγκτών φορέων πιστοποίησης και διευθυντικών στελεχών τηλεπικοινωνιακών εταιριών που διαθέτουν πρακτική εμπειρία σε έργα κανονιστικής συμμόρφωσης φορέων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει με απλή και συμπυκνωμένη θεώρηση όλο τον κορμό της οικονομικo-επιχειρηματικής σκέψης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο την κατάρτιση των συμμετεχόντων στον τρόπο που η Επιχειρηματική Ηθική εφαρμόζεται στην πράξη. Παρουσιάζονται αναλυτικά τι είναι οι εταιρικές αρχές και αξίες, ο εταιρικός κώδικας Ηθικής και δεοντολογίας και κυρίως ο τρόπος που αυτά εφαρμόζονται στην πράξη και καθοδηγούν κάθε εταιρική λειτουργία.
Το μεταβαλλόμενο και άκρως απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον επιβάλλει τη βέλτιστη επιλογή και τη συνεχή ανάπτυξη των εργαζομένων κάθε επιχείρησης.
Η Επικοινωνία είναι ένα στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο χώρο εργασίας και η πιο ουσιώδης εργασιακή ικανότητα καθώς συμβάλει καταλυτικά στην αναγνώριση και την επίλυση όλων των εργασιακών θεμάτων. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της έννοιας της αποτελεσματικής επικοινωνίας και η πρακτική της εφαρμογή, με στόχο την βελτιστοποίηση των εργασιακών σχέσεων και συνθηκών.
Αποτελεί ένα πρακτικό οδηγό εφαρμογής της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας από τις εταιρείες και τα ΝΠΔΔ τόσο στο πλαίσιο προετοιμασίας για την συμμόρφωσή τους με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας όσο και κατά την λειτουργία τους
“Scripta manent”, τα γραπτά μένουν, και στη σύγχρονη εποχή της διάχυσης της πληροφορίας και της επικοινωνίας, ο γραπτός λόγος, ανεξάρτητα από το μέσο μετάδοσής του, παραμένει, ως σημείο αναφοράς, εξαιρετικά ισχυρός.
Με την ολοκλήρωση και των 5 εκπαιδευτικών σεμιναρίων (Μodule I-V), ο συμμετέχων θα έχει αποκτήσει τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις «Από την Εμπορική Σύμβαση στη Δημόσια Σύμβαση». Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων ακολουθώντας τις αρχές του ΕΝ ISO/ IEC 17024 για το εξής σχήμα πιστοποίησης επαγγελματία: «ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΥΝΑΨΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ».
Τη σημερινή εποχή, περισσότερο από ποτέ, ο Πελάτης δυσκολεύεται στις αγορές του, υπολογίζει τα χρήματα του, αξιολογεί προσεκτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και συγκρίνει τις επιλογές του, πριν, αλλά και μετά την αγορά τους.
Σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας του σεμιναρίου Risk Management, η TÜV HELLAS έρχεται να καλύψει την ανάγκη για την κατανόηση των εννοιών του CRISIS MANAGEMENT, ώστε να είστε σε θέση να αναγνωρίζετε τα είδη των εταιρικών κρίσεων, τα επίπεδα τους, καθώς και τις ενέργειες που πρέπει να ληφθούν τόσο σε επίπεδο χειρισμού των κρίσεων, όσο και σε επίπεδο υλοποίησης της αναγκαίας επικοινωνιακής στρατηγικής, με στόχο οι κρίσεις να επηρεάσουν στον μικρότερο δυνατό βαθμό την λειτουργία, αλλά και την φήμη της εταιρίας σας.