Το πρόγραμμα πληροί τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις σε ότι αφορά στη διαχείριση - ικανοποίησης των παραπόνων από πελάτες, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 10002.
Απευθύνεται σε στελέχη Διευθύνσεων εταιρειών, Τμημάτων Marketing, Υπευθύνους Διαχείρισης μεγάλου αριθμού πελατών και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ολοκληρωμένη και υψηλών απαιτήσεων γνώση σχετικά με τη εν λόγω διαχείριση.
Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στοχεύει:
(α) Στην αύξηση ικανοποίησης, με τη δημιουργία περιβάλλοντος εστιασμένου στον πελάτη,
(β) Στην επίλυση οποιουδήποτε παραπόνου και στην ενίσχυση της Επιχείρησης/ Οργανισμού να βελτιώνει τα προϊόντα/ υπηρεσίες της,
(γ) Στην αναγνώριση και στην ανταπόκριση των αναγκών και των προσδοκιών των παραπονούμενων,
(δ) Στην παροχή μιας ανοικτής, αποτελεσματικής και εύχρηστης διεργασίας παραπόνων
(ε) Στην ανάλυση και στην αξιολόγηση των παραπόνων, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων/υπηρεσιών
(στ) Στην ενίσχυση του προσωπικού προκειμένου να βελτιώσει τις δεξιότητες του στις συναλλαγές του με τους πελάτες.
Έναρξη | 31-05-2017 09:00 |
Λήξη | 31-05-2017 17:00 |
Χωρητικότητα | Απεριόριστο |
Τιμή ατόμου | €230.00 |
Διοργανωτής | TÜV Austria Academy |
Τόπος διεξαγωγής | TUV AUSTRIA ACADEMY ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ |
Πόλη | Θεσσαλονίκη |