Προγραμματισμός με τη Γλώσσα Java

EuroLogicΤο Σεμινάριο απευθύνεται Σπουδαστές και σε οποιονδήποτε θέλει να μάθει να προγραμματίζει με τη Γλώσσα Java.

Μέσα από τη Θεωρία που αναπτύσσετε στο Μάθημα, αλλά και από κατάλληλα επιλεγμένες Ασκήσεις, που καλείται να λύσει, ο σπουδαστής αποκτάει τη δυνατότητα, να προγραμματίζει στη Γλώσσα.
Τα Μαθήματα Παρέχονται εξ Αποστάσεως και είναι e Learning. Ο σπουδαστής, ξεκινάει όποτε θέλει, παρακολουθεί με το ρυθμό που θέλει, τις ώρες που θέλει, χωρίς συνεννόηση με κανέναν, 24ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Απλά ανοίγει τον υπολογιστή και εργάζεται.

Αυτή η Σειρά Μαθημάτων, έχει αναπτυχθεί από Ομάδα ατόμων, που είναι απόφοιτοι Ελληνικών Ανωτάτων Σχολών, (ΕΜΠ και Παν. Αθηνών), με Μεταπτυχιακά Αγγλικών Πανεπιστημίων και το κυριότερο, με πολύ μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής, Hardware και Software, σε διάφορα αντικείμενα και με χρήση διαφόρων Γλωσσών Προγραμματισμού. Σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις, η εμπειρία ξεπερνάει τα 30 χρόνια.
Το πρώτο μάθημα, παρέχεται Δωρεάν και αν σπουδαστής ικανοποιηθεί, πληρώνει και συνεχίζει. Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε, πως γίνεται το Μάθημα, μέσα από ένα Video και να σχηματίσετε γρήγορα μία εικόνα.

Περισσότερα
Ακολουθεί, σύντομο Course Syllabus, που περιγράφει το Μάθημα.

Εισαγωγή στη Γλώσσα Java. Απλό πρόγραμμα με τη Java. Γενική Μορφή Προγράμματος. Reserved Words. Εντολές Εισόδου – Εξόδου. Συναρτήσεις Εισόδου της Βιβλιοθήκης Scanner. Προβολή Πληροφοριών στην Οθόνη. Java Run Time και JDK. Εκτύπωση – Edit Προγράμματος, με έναν Text Editor. Μετάφραση και Εκτέλεση προγράμματος από το Command Prompt.
Βασικοί Τύποι Δεδομένων. Δήλωση και Αρχικές Τιμές Μεταβλητών. Χρήση Ακεραίων Μεταβλητών και Μεταβλητών τύπου Float. Δημιουργία απλού προγράμματος. Ασκήσεις.
Η χρήση του Netbeans. Δημιουργία Project. Πληκτρολόγηση, Σώσιμο, Φόρτωμα, Μετάφραση – Εκτέλεση Προγράμματος. Εντοπισμός – Διόρθωση Λαθών κατά τη Μετάφραση. Διαγραφή Project. Ασκήσεις.
Type Casting. Μετατροπές Integer σε Float και Αντίστροφα. Ασκήσεις.
Τύποι Float και Double. Αριθμός Δεκαδικών Ψηφίων. Format Specifier. Arrays στη Java. Arrays of Integers. Arrays 2 διαστάσεων – Πίνακες. Ο Κύκλος for. Ο Κύκλος While. Ο Βρόγχος do. Η εντολή if. Ασκήσεις.
Εισαγωγή στη Κωδικοποίηση Κειμένων. Καταχώρηση κειμένων σε υπολογιστή. Μεταβλητές Char για Αποθήκευση χαρακτήρων. Ανεύρεση του Unicode ενός χαρακτήρα. Χαρακτήρας από Κώδικα Unicode. Ασκήσεις.
Κλάσεις και Αντικείμενα. Προγραμματισμός με Αντικείμενα. Συστατικά μιας Κλάσης. Νέα Κλάση. Επέκταση – Τροποποίηση προηγούμενης.
Σειρές χαρακτήρων – Strings. Εύρεση αριθμού χαρακτήρων, σε ένα String. Καταχώρηση χαρακτήρων σε String, με εντολές. Arrays of Strings. Αθροιση χαρακτήρων δύο Strings. Υποσύνολο ενός String. Ασκήσεις.
Δημιουργία μιας Κλάσης. Δημιουργία και χρήση αντικειμένων. Διαφορετικά Αντικείμενα μιας Κλάσης. Δημιουργία και χρήση Επέκτασης ( Απογόνου) μιας Κλάσης. Χρήση Κλάσης από Βιβλιοθήκη. Μέθοδοι στη Java. Στατικές Class Variables. Στατικές Μέθοδοι.
Μετατροπή Ακεραίου σε String. Μετατροπή String σε Ακέραιο. Αντιγραφή χαρακτήρα, από String σε Char. Ασκήσεις.
Access Specifiers. Κατηγορίες Μεταβλητών Συνοπτικά. Εκκίνηση ενός Προγράμματος. Ασκήσεις.
Μετάφραση προγράμματος, με πολλές Κλάσεις. Δημιουργία πακέτων από Αρχεία στο Command Prompt. Δημιουργία Πακέτων με το Netbeans. Μεταφορά προγραμμάτων από το Netbeans στο Command Prompt. Ασκήσεις.
Τι είναι τα Jar Files. Δημιουργία Jar File με το Netbeans. Δημιουργία jar File από το Command Prompt. Τρέξιμο jar File από το Command Prompt. Τρέξιμο Jar File από τα Windows. Ασκήσεις.

Η πραγματική Χρονική Διάρκεια των Μαθημάτων

Τα Μαθήματα από Απόσταση, στηρίζονται σε τελείως διαφορετική λογική, από τα Μαθήματα που γίνονται σε τάξη, με καθηγητή.

Όπως είναι γνωστό, στις Σχολές, οι Σπουδαστές οργανώνονται σε τμήματα. Ακολουθούν συγκεκριμένο πρόγραμμα. Τα Μαθήματα γίνονται συγκεκριμένες Ημέρες και ώρες και ολοκληρώνονται, όταν συμπληρωθούν οι ώρες.

Για να έχουν απόδοση, πρέπει να έχει γίνει επιλογή των Σπουδαστών, ενός τμήματος. Πρέπει όλοι οι Σπουδαστές, να βρίσκονται περίπου, στο ίδιο επίπεδο, ώστε να μπορούν να ακολουθήσουν τον ίδιο ρυθμό προόδου. Στα τμήματα, προχωράνε όλοι μαζί.

Αυτό στη πράξη, ισχύει σε ελάχιστες περιπτώσεις.

Ο καθηγητής σε μία τάξη, σε κάθε περίπτωση, θα κινηθεί αναγκαστικά με το μέσο όρο της τάξης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο ικανός Σπουδαστής, αυτός με τις περισσότερες προηγούμενες γνώσεις και ικανότητες, να μην αισθάνεται ικανοποιημένος, επειδή το τμήμα προχωράει αργά. Από την άλλη ο λιγότερο ικανός, αυτός με τις λιγότερες προηγούμενες γνώσεις και ικανότητες, θα τρέχει συνέχεια και είναι αμφίβολο, αν μπορεί να παρακολουθήσει.

Οσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά επιπέδου, μεταξύ των σπουδαστών ενός τμήματος, τόσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα.

Στα Μαθήματα από Απόσταση, ο Σπουδαστής εργάζεται στο Σπίτι. Εργάζεται ατομικά. Ανοίγει τον υπολογιστή όποτε θέλει, παρακολουθεί και κάνει ασκήσεις. Κινείται με το ρυθμό του. Πηγαίνει όπως μπορεί. Δεν υπάρχει κανείς, να τον υποχρεώσει να αλλάξει ρυθμό. Προχωράει με το ρυθμό που μπορεί.

Ο ρυθμός ενός Σπουδαστή, εξαρτάται από τις προηγούμενες γνώσεις που έχει, την ευκολία με την οποία αφομοιώνει νέες γνώσεις και από άλλους προσωπικούς παράγοντες. Ενας από αυτούς τους παράγοντες, είναι ο χρόνος που μπορεί να διαθέσει για την εκπαίδευσή του.

Εμείς, στη Euro Logic Studies, θέλουμε να ικανοποιήσουμε όλους τους Σπουδαστές. Δεν θέλουμε, κανείς να ολοκληρώσει, χωρίς να μάθει αυτό που χρειάζεται. Εχουμε οργανώσει το Σύστημά μας, με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται και σε δύσκολες περιπτώσεις.

Στις διαφημίσεις μας, δίνουμε τη χρονική διάρκεια μιας Σειράς Μαθημάτων, σε ώρες, για παράδειγμα 30 με 40 ώρες. Παράλληλα, δίνουμε τη χρονική διάρκεια σε μήνες, για παράδειγμα, 4 μήνες. Κάτι πρέπει να πούμε.

Θα εξηγήσουμε όμως τι εννοούμε.

Όταν η χρονική διάρκεια είναι πχ 4 μήνες, με το ξεκίνημα, καταχωρείται στο Σύστημα η λήξη. Αυτό έχει στόχο, να μην έχουμε την ανάγκη, να διαγράφουμε ένα προς ένα, τους Σπουδαστές που έχουν ολοκληρώσει. Το Σύστημα τους διαγράφει αυτόματα.

Αν κάποιος Σπουδαστής, έχει πολύ ελεύθερο χρόνο και θέλει να ολοκληρώσει συντομότερα, μπορεί να το κάνει. Θα μπορούσε για παράδειγμα να είναι άνεργος και να επείγεται να ολοκληρώσει, για να διεκδικήσει, μία θέση εργασίας.
Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Μπορεί να ολοκληρώσει συντομότερα.
Σ αυτή τη περίπτωση, δίνουμε τη Βεβαίωση στο Σπουδαστή, να ψάξει για δουλειά και αφήνουμε τον υπολογιστή του συνδεδεμένο στο Σύστημά και μετά τη λήξη των Μαθημάτων. Επιπλέον, συνιστούμε στο Σπουδαστή, να κάνει επαναλήψεις, για να αφομοιώσει. Θεωρούμε, πως αν κάνει τα Μαθήματα γρήγορα, με σκοπό να βρει μία δουλειά, ίσως να μην έχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Θυμίζουμε: «Η επανάληψη είναι η μήτηρ της Μαθήσεως». 

Στις περισσότερες όμως περιπτώσεις, ισχύει το εντελώς αντίθετο. Περνάει η χρονική διάρκεια και ο Σπουδαστής, δεν έχει ολοκληρώσει. Αυτό όμως ΔΕΝ σημαίνει τίποτα. Δίνουμε πάντοτε παράταση.

Τα Μαθήματα στη Euro Logic Studies, ΔΕΝ τελειώνουν μόλις συμπληρωθεί ο χρόνος. Τελειώνουν, όταν ολοκληρώσει ο Σπουδαστής και μάλιστα, όταν ολοκληρώσει σωστά, όχι απλά να περάσει την ύλη στα γρήγορα.

Ανάμεσα στους Σπουδαστές, υπάρχουν άτομα με πολλές υποχρεώσεις, πχ κυρίες με οικογένειες και παιδιά, ελεύθεροι επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων κλπ, που δεν μπορούν να διαθέσουν πολύ χρόνο.

Παράλληλα υπάρχουν άτομα, που έχουν τελειώσει τα Σχολεία, πριν πολλά χρόνια και δυσκολεύονται να προσαρμοστούν. Θέλουν κάποιο χρόνο παραπάνω, για να μπουν στο πνεύμα.

Εξυπηρετούμε όλους αυτούς, δίνοντας παράταση.

Ένα πράγμα ζητάμε από τους Σπουδαστές, Ολα αυτά να γίνονται μέσα σε λογικά πλαίσια. Δεν θέλουμε να έχουμε σπουδαστές, που κάνουν πέντε χρόνια να ολοκληρώσουν !!!

Σημειώνουμε, πως κάνουμε συνεχείς αναβαθμίσεις στο Σύστημα και μία τέτοια κατάσταση, θα δημιουργούσε πρόβλημα.

Παρέχουμε στους Σπουδαστές μας, ένα σύγχρονο Σύστημα Εκπαίδευσης. Πρακτικά τους δίνουμε, όσο χρόνο χρειάζονται, να παρακολουθήσουν και κυρίως να αφομοιώσουν. Δεν πιέζουμε κανέναν, να ολοκληρώσει σε σύντομο χρόνο.
Το υλικό, που αφορά όλες τις Σειρές Μαθημάτων, είναι συνεχώς διαθέσιμο, στους εγγεγραμμένους σπουδαστές. Είναι ολόκληρο, εγκατεστημένο στο Server της Euro Logic Studies.
Ο Σπουδαστής, δεν πιέζεται να κινηθεί γρήγορα, γιατί σε λίγο, το υλικό ΔΕΝ θα υπάρχει στο Server. 

Το πρώτο μάθημα, παρέχεται Δωρεάν και αν σπουδαστής ικανοποιηθεί, πληρώνει και συνεχίζει.

Μπορείτε να δείτε εικόνες από το Μάθημα, στη Διεύθυνση:
https://www.eurologicstudies.gr/theo/Syl0302002.htm

Αν θέλετε να δείτε, πως γίνεται το Μάθημα, χωρίς να μπείτε στη διαδικασία, να παρακολουθήσετε το πρώτο Μάθημα Δωρεάν, παρακαλώ, επισκεφτείτε την Ηλεκτρονική Διεύθυνση:
https://www.eurologicstudies.gr/theo/Win06.htm

Υπάρχει ένα Video, που είναι μία Εισαγωγή στη Μέθοδο Εκπαίδευσης της Euro Logic Studies και ένα δεύτερο, με τίτλο Πρόγραμμα Lesson – Παρακολούθηση Μαθημάτων, που περιγράφει, τη λειτουργία του προγράμματος, που τρέχει τα Μαθήματα. Θα πάρετε γρήγορα, πολλές πληροφορίες από αυτά..

Μετά την ολοκλήρωση των Μαθημάτων, παρέχεται Βεβαίωση παρακολούθησης.

Τιμές
Τιμή Σεμιναρίου: 274, Προκαταβολή: 70 και 6 Δόσεις 34 Ευρώ
Τιμή για Μετρητοίς: 210 Ευρώ
Ειδικές Τιμές για: Ανέργους και Φοιτητές

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 29-12-2021 00:00
Λήξη 28-04-2022 00:00
Χωρητικότητα Απεριόριστο
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής Euro Logic Studies
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas