Εξ' αποστάσεως
Ο όρος "mobbing" χρησιμοποιείται για να περιγράψει καταστάσεις όπου ένας εργαζόμενος, προϊστάμενος ή διευθυντής υφίσταται κακομεταχείριση και θυματοποίηση ξανά και ξανά, από άλλους εργαζόμενους, υφισταμένους ή διευθυντές. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα, όταν κάποιος υποβάλλεται σε επιθετική ή και βίαιη συμπεριφορά για μεγάλο χρονικό διάστημα.