|
09:00
|
Εξ' αποστάσεως
Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι η παροχή βασικής γνώσης μετρολογίας, όπως αυτή εφαρμόζονται μέσω των προσεγγίσεων του ISO (Οδηγοί ISO GUM, ISO VIM, η σειρά Προτύπων ISO 5725). Δίνεται έμφαση και εξειδίκευση σε τεχνικές οι οποίες μπορούν να είναι χρήσιμες για την υποστήριξη εργαστηρίων δειγματοληψιών, δοκιμών ή/και διακριβώσεων στην ικανοποίηση των απαιτήσεων του Προτύπου ISO/IEC 17025:2017.
|
|
09:00
|
Εξ' αποστάσεως
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου γίνεται σχολιασμός του περιεχομένου και των απαιτήσεων του προτύπου ISO 22716, σε συνδυασμό με συζήτηση και παράθεση παραδειγμάτων. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να αντιληφθεί τις βασικές απαιτήσεις και τις γενικές αρχές του προτύπου, να διαπιστώσει σημεία και πρακτικές που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν, ώστε να βελτιωθεί μία επιχείρηση καλλυντικών.
|
|
09:00
|
Εξ' αποστάσεως
Μετά το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση: - Να διαμορφώσουν ολοκληρωμένη άποψη για τα Η/Ζ, - Να επισημαίνουν τα κρίσιμα σημεία για την επιλογή του κατάλληλου Η/Ζ ανάλογα με την εφαρμογή, - Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές της διαστασιολόγησης, - Να εφαρμόζουν τους κανόνες της σωστής εγκατάστασης και λειτουργίας, - Να επιλέγουν κατάλληλες μεθόδους συντήρησης και αντιμετώπισης τεχνικών προβλημάτων.
|
|
09:30
|
Εξ' αποστάσεως
This comprehensive training program is designed to equip professionals with the knowledge and skills necessary to understand, measure, and manage Scope 3 emissions.
|
|
09:30
|
Εξ' αποστάσεως
Στο σεμινάριο αυτό αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με ασκήσεις και παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών και οι διεθνώς καθιερωμένες πρακτικές για τη μείωση κόστους και βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων υλικών – υπηρεσιών και είναι βασισμένο στα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών.
|
|
09:30
|
Εξ' αποστάσεως
Σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας του σεμιναρίου Risk Management, η TÜV HELLAS έρχεται να καλύψει την ανάγκη για την κατανόηση των εννοιών του CRISIS MANAGEMENT, ώστε να είστε σε θέση να αναγνωρίζετε τα είδη των εταιρικών κρίσεων, τα επίπεδα τους, καθώς και τις ενέργειες που πρέπει να ληφθούν τόσο σε επίπεδο χειρισμού των κρίσεων, όσο και σε επίπεδο υλοποίησης της αναγκαίας επικοινωνιακής στρατηγικής, με στόχο οι κρίσεις να επηρεάσουν στον μικρότερο δυνατό βαθμό την λειτουργία, αλλά και την φήμη της εταιρίας σας.
|
|