Αρκεί η άριστη τεχνική κατάρτιση για να εξασφαλίσει την επαγγελματική επιτυχία μας στην παροχή τεχνικών υπηρεσιών; Ποιες ιδιαίτερες παραμέτρους βάζει ο “παράγοντας άνθρωπος”; Τι χρειάζεται για να κτίσουμε μακροχρόνιες σχέσεις εκτίμησης και εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας αλλά και τους συνεργάτες μας;
Όλοι μας στο παρελθόν έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι με κάποιον θυμωμένο άνθρωπο ή έχουμε κάνει πράγματα πάνω στην έκρηξη του θυμού μας που μετά επιθυμούσαμε να μην είχαμε κάνει.
Με το Σεμινάριο αυτό, προσφέρουμε στην Ελληνική αγορά μια πολύ πρακτική και ολοκληρωμένη προσέγγιση στην Αξιολόγηση της Απόδοσης των Εργαζομένων σε μορφή Workshop.
Η ηγεσία στον κλάδο του φαρμακείου δεν αφορά μόνο την διαχείριση των πωλήσεων και του προσωπικού, αλλά επίσης τον ρόλο του φαρμακοποιού ως συμβούλου υγείας και εμπιστευτικού εταίρου στην περίθαλψη των ασθενών.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.