Eπαγγελματική εκπαίδευση πάνω σε θέματα Σχεδίασης Ψηφιακών Προϊόντων και Εμπειρίας Χρήστη (UX)

UXProdigyWorkshop: “Design better products through empathy for your customers”

Ημερομηνία Διεξαγωγής: Σάββατο 13 Μαϊου – Διάρκεια 6 ώρες: 10 πμ – 4 μμ. 
Τοποθεσία: ImpactHub Athens

Σχεδίαση ψηφιακών προϊόντων και ενσυναίσθηση (empathy)

O ανταγωνισμός στην αγορά των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών προϋποθέτει βαθιά κατανόηση όχι μόνο των αναγκών αλλά και των συναισθηματικών αντιδράσεων των πελατών και των χρηστών. Η λεγόμενη ικανότητα για ενσυναίσθηση (Empathy) αποτελεί το κλειδί για μια τέτοια διαδικασία:

1. Με απλά λόγια ενσυναίσθηση σημαίνει να καταλαβαίνεις και να αισθάνεσαι ό,τι αισθάνεται κάποιος άλλος.
2. Στον επιχειρηματικό κόσμο αυτή η ικανότητα μας επιτρέπει να καταλαβαίνουμε γιατί οι πελάτες αγαπούν ή όχι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Η ενσυναίσθηση αν και πολύπλοκη έννοια είναι μια ιδιότητα που όλοι οι άνθρωποι εγγενώς έχουμε - κάποιοι περισσότερο, κάποιοι λιγότερο. Το θετικό είναι πως πρόκειται για μια δεξιότητα που μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω μέσα από συγκεκριμένες πρακτικές κι εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό διοργανώνουμε ένα workshop στο παρουσιάζουμε βασικές μεθόδους για το πως μπορούμε να καταλάβουμε και να συναισθανθούμε τι θέλουν και τι αισθάνονται οι χρήστες των προϊόντων και των υπηρεσιών μας.

Τι θα μάθουμε:
• Πως να βελτιώσουμε τις δεξιότητες που σχετίζονται με την αναγνώριση των συναισθημάτων των πελατών/χρηστών.
• Πως να δουλέψουμε με μεθόδους έρευνας εμπειρίας χρήστη (UX research) προκειμένου να κατανοήσουμε τους πελάτες /χρήστες
• Πως να εξασκηθούμε σε θέματα ενσυναίσθησης (empathy) όχι μόνο για τους πελάτες αλλά και για τους συναδέλφους και συνεργάτες μας.

Σε ποιους απευθύνεται:
• Product managers
• Business owners/ Startup founders / entrepreneurs
• Heads of Digital Creative directors
• UX researchers / UX designers
• Digital copyrighters
• Σε οποιονδήποτε εμπλέκεται ενεργά στην ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών

Agenda (10 πμ – 4 μμ)
Εισαγωγή – Στόχοι του εργαστηρίου
Σύνοψη μεθόδων
Εξάσκηση με Empathy Mapping
Coffee break
Contextual inquiries, Interviews, Shadowing
Diary Studies
Break (ελαφρύ γεύμα)
Συναισθανόμενοι τους άλλους μέσα από το παιχνίδι: The Empathy toy
Q and A - Κλείσιμο

Εισηγητής: Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς
Ο Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς έχει 17 χρόνια εμπειρία στο πεδίο της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή (HCI) και πιο συγκεκριμένα στο χώρο της Αξιολόγησης Ευχρηστίας (Usability Evaluation) και Σχεδίασης Εμπειρίας Χρήστη ψηφιακών συστημάτων (UX). Έχει διδάξει περισσότερα από 10 χρόνια σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και Κύπρου ενώ έχει σημαντική εμπειρία και σε επαγγελματική εκπαίδευση και διοργάνωση σεμιναρίων. Πάνω από 60 μελέτες του έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια και έχει συμμετάσχει σε πληθώρα ευρωπαϊκών ερευνητικών προγραμμάτων. Επιπλέον προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες πάνω σε θέματα UX συνεργαζόμενος με εταιρείες και startups. Πρόσφατα έχει ιδρύσει την ομάδα theUXProdigy η οποία είναι μια ομάδα επαγγελματιών στο χώρο της σχεδίασης και αξιολόγησης της εμπειρίας χρήστη (UX).

To κόστος για το workshop είναι 150 euro και περιλαμβάνει τα εξής:
• Ηλεκτρονικά αντίγραφα του εκπαιδευτικού υλικού
• Πιστοποιητικό παρακολούθησης
• Καφέ, ελαφρύ γεύμα και αναψυκτικά

Περισσότερες πληροφορίες στο ακόλουθο URL: https://www.theuxprodigy.com/

 

Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://www.goseminars.gr/index.php/services/deltiatypou

© 2024 Digital Ideas