Answers to Hotel & Restaurant Reviews

TUV Hellas newΠροσπαθείτε σκληρά, επενδύετε χρόνο, ξοδεύετε χρήμα, για να προσελκύσετε πελάτες στο ξενοδοχείο ή το εστιατόριό σας.

Οι περισσότεροι από αυτούς τους πελάτες θα γράψουν μια κριτική, θα κάνουν μια αξιολόγηση σε μια online πλατφόρμα ή σε ένα κοινωνικό δίκτυο (Trip Advisor, Booking, κλπ).

Ξέρετε πώς να εκμεταλλεύεστε προς όφελός σας τις κριτικές και τις αξιολογήσεις των πελατών;

Είτε είναι θετικές είτε αρνητικές!

Γιατί οι online κριτικές και αξιολογήσεις είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για τον σύγχρονο ταξιδιώτη - πελάτη. Αλλά και για τον υποψήφιο πελάτη. Είναι μέρος του ταξιδιού!

Άρα, είναι πολύ σημαντικό στοιχείο και για εσάς και την επιχείρησή σας.

Προσέξτε:

  • To 81% των ανθρώπων που ταξιδεύουν θα διαβάσουν ‘συχνά’ ή ‘πάντα’ αξιολογήσεις και κριτικές πριν κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο. (Hotel Business)
  • Το 78% των πελατών θα διαβάσουν online αξιολογήσεις πριν κάνουν κράτηση σε εστιατόριο. (Online Reviews)
  • Το 79% των πελατών θα διαβάσουν 6-12 αξιολογήσεις και κριτικές πριν αποφασίσουν πού θα κάνουν κράτηση. (TripAdvisor)

Στόχοι Εκπαίδευσης

Μετά το τέλος της εκπαίδευσης

  • θα απαντάτε σωστά σε online κριτικές και αξιολογήσεις
  • θα μετατρέψετε τις κριτικές και τις αξιολογήσεις των πελατών σε εργαλείο αύξησης πελατών και κερδών
  • θα βελτιώσετε την εικόνα του ξενοδοχείου ή του εστιατορίου σας
  • θα αυξήσετε το ποσοστό των repeaters (πιστών πελατών)

Ενδεικτική Θεματολογία

• Γιατί οι πελάτες γράφουν και διαβάζουν κριτικές και αξιολογήσεις
• Πώς απαντάμε στις online κριτικές και αξιολογήσεις
• Απαραίτητα στοιχεία στις απαντήσεις σε θετικές κριτικές και αξιολογήσεις
• Απαραίτητα στοιχεία στις απαντήσεις σε αρνητικές κριτικές και αξιολογήσεις
• Παραδείγματα απαντήσεων
• Case studies - απαντήσεις σε πραγματικές, δημοσιευμένες κριτικές και αξιολογήσεις για τις επιχειρήσεις των συμμετεχόντων

Μέθοδος Εκπαίδευσης

Η εκπαίδευση, είτε πρόκειται για live σεμινάριο είτε για online, είναι εργαστηριακής μορφής (workshop). Δεν πρόκειται για θεωρητική επιμόρφωση ακαδημαϊκού τύπου ή για μια τυποποιημένη και βαρετή παρουσίαση powerpoint. Είναι μια ενεργητική, συμμετοχική διαδικασία, με πρακτικές, εφαρμόσιμες συμβουλές, τύπου ‘how-to’.

Βασίζεται στις αρχές της θετικής εμπειρίας (positive experience) και της προσωπικής εμπλοκής (personal involvement). Οι συμμετέχοντες, ακόμη και με την online μέθοδο, αισθάνονται σαν να είναι σε πραγματική αίθουσα. Νιώθουν ευχάριστα, χωρίς να βαριούνται κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Ωφελούνται από την προσωπική τους ενεργή συμμετοχή με ερωτήσεις και απαντήσεις, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, προσωπικά case studies, παρατηρήσεις, διάλογο.

Απευθύνεται σε:

Απευθύνεται σε όλους όσοι απαντούν στις online κριτικές και αξιολογήσεις για την επιχείρησή τους:

Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθυντές ξενοδοχείων ή εστιατορίων, front office managers, guest relations, digital marketers

Εισηγητής: Δημήτρης Σεραφειμίδης - Customer Service Greece

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 12-10-2022 10:00
Λήξη 12-10-2022 15:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Δημήτρης Σεραφειμίδης
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:

Εγγραφή στο Newsletter

© 2022 Digital Ideas