Σε αυτό το σεμινάριο, κάθε εργαζόμενος του ξενοδοχείου θα έχει την ευκαιρία να κατανοήσει τις προκλήσεις που συνδέονται με την ανταπόκριση στις προσδοκίες των πελατών. Μέσω της καλής γνώσης των προσφερόμενων υπηρεσιών, της κατανόησης του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και της αναγνώρισης των συνθηκών που διαρκώς επηρεάζουν τη σχέση προσφοράς και ζήτησης, οι συμμετέχοντες θα εξοπλιστούν με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες. Το σεμινάριο θα τους βοηθήσει να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και να διασφαλίσουν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης, προσαρμόζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών.
Περιεχόμενο
Απευθύνεται σε
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους όλων των επιπέδων στον κλάδο της φιλοξενίας, καθώς και σε φοιτητές τουριστικής εκπαίδευσης.
Στόχος είναι να εφοδιάσει τόσο τους νέους όσο και τους έμπειρους επαγγελματίες με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, εξασφαλίζοντας υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης και ανταπόκρισης στις σύγχρονες προκλήσεις του τομέα.
Εισηγητής: Δημήτρης Σαλονίκης, Hospitality Professional
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση Παρακολούθησης την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
Έναρξη | 05-12-2024 09:30 |
Λήξη | 05-12-2024 15:30 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | TÜV HELLAS |
Πόλη | Αθήνα |