ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΤΕ ΤΟ MERCHANDISING ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

TUV Hellas newΤο Merchandising στο χώρο του φαρμακείου είναι υψίστης σημασίας και ένας από τους πιο καθοριστικούς λόγους ανάπτυξης ενός φαρμακείου. Η συμβουλευτική και το Merchandising σχετίζονται και ενισχύουν το ένα το άλλο. Το Merchandising σε ένα φαρμακείο αναφέρεται στις τεχνικές και πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την προβολή και την προώθηση των προϊόντων μέσα στο κατάστημα, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Εντάσσεται στην κατηγορία των εσωτερικών τεχνικών πωλήσεων.

Περιεχόμενα

  • Τι είναι Merchandising
  • Πως συνδέονται οι εμπορικοί στόχοι του φαρμακείου και η επίτευξη αυτών μέσα από το Merchandising
  • Μελετώντας περιπτωσιολογίες Merchandising φαρμακείων
  • Παρατηρώντας τις ροές των πελατών με λογικό τρόπο.
  • Ταυτοποίηση στις ζεστές και τις κρύες ζώνες
  • Πώς οργανώνουμε και τοποθετούμε τις κατηγορίες μέσα σε ένα σημείο αγοράς
  • Δημιουργία διαδρομών μέσα στο φαρμακείο βασισμένες σε τεχνικές επικοινωνίας και αγοράς .
  • Δημιουργία προβολών (εποχιακών προϊόντων ή βάση στόχευσης)
  • Εργαλεία που μας βοηθούν να αξιολογήσουμε το Merchandising του σημείο μας
  • Πως τα social media συνδέονται με το σωστό Merchandising

Σε ποιους απευθύνεται

  • Ιδιοκτήτες φαρμακείων
  • Manager και διαχειριστές φαρμακείων.

Εισηγητές: Ελίνα Αρμένη, Performance Expert Growth Catalyst for the Pharmaceutical Field

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται:

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 18-07-2024 09:00
Λήξη 18-07-2024 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής TÜV HELLAS
Εισηγητής Ελίνα Αρμένη
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas