Η Αριστεία στις Πελατειακές Σχέσεις

AQSΗ Διαχείριση των σχέσεων με τους Πελάτες ξεκινά από τη φάση της αναζήτησης νέων Πελατών και περιλαμβάνει την προετοιμασία επαφής, τη Διαδικασία της επαφής, τη σχολαστική Διάγνωση των αναγκών του Πελάτη, την Διαχείριση των αντιρρήσεων, την Προσφορά, την Παρακολούθηση, τη Σύμβαση και τη συνεχή Επικοινωνία μαζί τους, το παρεχόμενο service, τη δεοντολογία στοιχειωδών κοινωνικών σχέσεων, την περαιτέρω ανάπτυξη Πωλήσεων στον Πελάτη και καταλήγει στη δημιουργία σχέσεων αφοσίωσης (Customer Loyalty).

Δεν αρκεί απλά ένα πολύ καλό Λογισμικό CRM για την αποτελεσματική Διαχείριση αυτών των σχέσεων, ώστε να αξιοποιηθεί το κεφάλαιο που λέγεται Αξία Πελάτη Διά Βίου (Lifetime Customer Value). Απαιτούνται Διαδικασίες - Εργαλεία, καλές Πρακτικές, που διέπουν αυτές τις σχέσεις, καθώς και η μεθοδολογία μιας διεργασιοκεντρικής παραμετροποίησης του Λογισμικού CRM με τρόπο ώστε να υποστηρίζονται αποτελεσματικά αυτές οι Διεργασίες.

Στο Σεμινάριο αυτό, παρουσιάζεται επίσης ο Σχεδιασμός, και η Λειτουργία της Παροχής Service κατά τη φάση της Εγγύησης και πέραν αυτής και οι βέλτιστες Πρακτικές σε όλη τη ροή των Λειτουργιών από τον Σχεδιασμό της Συμφωνίας Service (SLA= Service Level Agreement), που αρχίζει με το τηλεφώνημα του Πελάτη μέχρι την Κοστολόγηση, τον Προγραμματισμό, την Υλοποίηση και τον Απολογισμό από πλευράς Κόστους, Ποιότητας και Έγκαιρης Παράδοσης.

Με τον τρόπο αυτό, θα βοηθηθούν οι συμμετέχοντες να διαμορφώσουν ένα χάρτη πορείας προς τη βελτίωση της Ποιότητας, άρα μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του Πελάτη, τη μείωση της Σπατάλης και τη διαμόρφωση ενός αναβαθμισμένου Συστήματος Διαδικασιών που οδηγεί στη βελτίωση της Ανταγωνιστικότητας και την Κερδοφορία του Service. Επιπλέον, μέσω Case Studies αναδεικνύεται η έννοια και η αξία της Μεθοδολογίας SIPOC, (Supplier - Input - Process - Output) η οποία προσδιορίζει με σαφέστατο τρόπο ποια Δεδομένα πρέπει να αντλούνται από το Λογισμικό CRM (Input), τι ακριβώς θα καταχωρείται από τους εμπλεκόμενους και τι είδους Αρχεία, Αναφορές και Δείκτες (KPI’s) θα παράγονται κατά την υλοποίηση του Service, με αυτόματο τρόπο.

Ως Παραδείγματα Δεικτών μπορούμε να αναφέρουμε, το Επίπεδο Εξυπηρέτησης (Customer Service Level) σε σχέση με το SLA, την Απόκλιση μεταξύ προϋπολογισθέντος και Πραγματικού Κόστους, τις καθυστερήσεις λόγω Έλλειψης Υλικών, το Customer Service Level των Προμηθευτών, τον Δείκτη Παραγωγικότητας Εργαζομένων στο Service κλπ. Οι στιγμές της επαφής με τον Πελάτη θα παρουσιαστούν μέσω βιωματικών Ασκήσεων, παίξιμο ρόλων και Video, ώστε να εμπεδωθούν πληρέστερα από τους συμμετέχοντες.

Σε ποιους απευθύνεται
Το Σεμινάριο απευθύνεται στους υπευθύνους των Πωλήσεων και Marketing προκειμένου να βοηθηθούν στον Σχεδιασμό Διαδικασιών και Συστημάτων, που υποστηρίζουν την Πελατοκεντρικότητα, αλλά και στους Πωλητές προκειμένου να εφαρμόσουν στην πράξη με τις κατάλληλες Τεχνικές και Εργαλεία την ανάπτυξη αφοσιωμένων Πελατών.

Εισηγητής Σεμιναρίου

Δρ. Αθανάσιος Μπίκος
Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης, απόφοιτος Ε.Μ.Π., διδάκτωρ από το University of Birmingham (U.K.), κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ΜΒΑ από το πανεπιστήμιο Strathclyde (U.K.) εξειδικευμένος στο σχεδιασμό και μοντελοποίηση συστημάτων παραγωγής, συναρμολόγησης και Logistics με 15-ετή σχεδιαστική, διευθυντική και συμβουλευτική εμπειρία στο χώρο της διεθνούς Αυτοκινητοβιομηχανίας (Inbound and In-plant Material Flow Operations and Engineering Manager, Jaguar S-type launch, Castle Bromwich), Σύμβουλος προσομοίωσης νέου εργοστασίου Aston-Martin στο Geydon, Παν-ευρωπαϊκός Διευθυντής Σχεδιασμού και Εφαρμογής Συστημάτων Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Visteon Automotive), αλλά και στο χώρο FMCG στην Ελλάδα. Διαθέτει μακρά εμπειρία στην Εφαρμογή ολοκληρωμένων Συστημάτων λογισμικού ERP, WMS και CRM.

Περιγραφή Υλικού

  • Εγχειρίδιο «Η Αριστεία στις Πελατειακές Σχέσεις - Customer Relationship Management»
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία Geomarketing για τον εντοπισμό περιοχών με ευκαιρίες Ανάπτυξης
  • Εργαλεία Πωλητών για την Προετοιμασία της Επαφής
  • ABC Analysis, Πελατών, Προϊόντων
  • Εργαλεία Διαχείρισης Υλικών του Service, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι ελλείψεις
  • Εργαλεία με σύγχρονα μοντέλα Πρόβλεψης για τη ζήτηση του Service
  • Εργαλεία για μέτρηση της Παραγωγικότητας Service
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

 

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 06-06-2019

Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ. 

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 12-06-2019 09:30
Λήξη 13-06-2019 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής AQS
Εισηγητής Αθανάσιος Μπίκος
Τόπος διεξαγωγής Divani Caravel
Πόλη Αθήνα
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas