Οργάνωση Πωλήσεων - Audit-Εργαλεία-Best Practices

AQSΤο Σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Το Σεμινάριο αυτό αποτελεί ένα Workshop που στοχεύει στην αποτύπωση των προβλημάτων σε όλες τις πτυχές της Πώλησης εξετάζοντας τις σχετικές Διεργασίες με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier - Input - Process - Output - Customer).

Ολοκληρώνοντας το Σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί σημαντικά, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της Πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Σε ποιους απευθύνεται
Το Σεμινάριο απευθύνεται, τόσο στους Υπεύθυνους των Τμημάτων Πωλήσεων όσο και στους Πωλητές. Ιδανικά η κοινή παρουσία Πωλητών - Προϊσταμένων θα διευκόλυνε περισσότερο την αφομοίωση και επεξεργασία των προτεινόμενων Best Practices.

Εισηγητές Σεμιναρίου

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM, σε Συστήματα Διαχείρισης Κρίσεων - Πανδημιών, Επιχειρησιακής Συνέχειας και Συστήματα Οργάνωσης και Βελτίωσης. Έχει υλοποιήσει σημαντικό αριθμό σεμιναρίων (άνω των 100) στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Budgeting και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει χιλιάδες Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Managing Director & Strategy Consultant.

Περιγραφή Υλικού

  • Εγχειρίδιο «Οργάνωση Πωλήσεων»
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία σε μορφή Excel:
    Κατηγοριοποίησης Πελατών (ABCD Analysis με πολλαπλά κριτήρια)
    Προγραμματισμού – Απολογισμού Επισκέψεων και Αυτόματης Παραγωγής Δεικτών
    Για την Αξιολόγηση και Διαχείριση νέων σημείων
    Ενημέρωση Πελάτη για επιτυχημένους Κωδικούς
    Υπολογισμού prim Πωλητών
    Αξιολόγησης Ανταγωνιστών
    Forecasting για πρόβλεψη Πωλήσεων
    Αυτοαξιολόγησης του Coach του Πωλητή
    Κερδοφορίας Πελατών
    Αυτόματου Υπολογισμού Δεικτών και Αναφορών Πωλήσεων
    Υπολογισμού Κερδοφορίας Προϊόντων
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 13-12-2021 09:30
Λήξη 13-12-2021 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής AQS
Εισηγητής Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2025 Digital Ideas