Ο ρόλος της Executive Secretary (ES) είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας που ξεκινά από την αισθητική του γραφείου και περιλαμβάνει το φιλικό κλίμα επικοινωνίας, τη διαχείριση μικρών καθημερινών κρίσεων - συγκρούσεων και «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο γραφείο του Προϊσταμένου.
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζεται για πρώτη φορά και ένα πρωτοποριακό Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, τηλεφωνημάτων, e–mails, fax, δημοσιευμάτων, εντολών και ιδεών, σε μια συνεχή ροή, όπου όλες οι πληροφορίες, αρχειοθετούνται και μεταβιβάζονται, δράσεις ανατίθενται, αξιολογούνται και διεκπεραιώνονται με ελεγχόμενο τρόπο που απογειώνει την παραγωγικότητα της ES άρα και του Γραφείου της Διοίκησης, καθώς και όλων των εμπλεκόμενων Στελεχών. Δημιουργείται δηλαδή ένα Lean Office με paperless λειτουργία. Επιπλέον, η ES αξιοποιώντας τις τελευταίες εξελίξεις της Τεχνολογίας θα μπορεί να έχει πρόσβαση στα Αρχεία και τις Επαφές της Εταιρείας από παντού και επί πλέον να χρησιμοποιεί με επαγγελματικό τρόπο το Excel καθώς και το Power Point για παρουσιάσεις υψηλής ποιότητας.
Έτσι τα επείγοντα μειώνονται με τον προγραμματισμό και οι συσκέψεις προετοιμάζονται έγκαιρα με αρτιότητα και ποιότητα. Στο περιβάλλον αυτό, η επικοινωνία (γραπτή, τηλεφωνική και δια ζώσης) είναι αναβαθμισμένη.
Εάν στα παραπάνω προσθέσουμε και τη συμβολή της Executive Secretary στις ποιοτικές Δημόσιες Σχέσεις, αντιλαμβανόμαστε γιατί αποτελεί σημαντικό στέλεχος της Επιχείρησης.
Πως θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες
Εισηγητές Σεμιναρίου
Γεώργιος Βάβουλας
ΜΒΑ, σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Μείωσης Κόστους, Διαχείρισης Κινδύνων και Κανονιστικής Συμμόρφωσης. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα Οργάνωσης Γραφείου και Συστημάτων Οργάνωσης.
Παναγιώτης Σταθόπουλος
ΙΤ Manager, με 25ετή εμπειρία στον Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής με έμφαση στο IT Security και στη Προστασία των Δεδομένων. Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της AQS, καθώς και για την οργάνωση της AQS σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία.
Ιωάννης Κριτσωτάκις
Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία)
Περιγραφή Υλικού
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Έναρξη | 31-05-2017 09:00 |
Λήξη | 01-06-2017 16:30 |
Χωρητικότητα | 30 |
Λήξη εγγραφών | 25-05-2017 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | AQS |
Εισηγητής | Γεώργιος Βάβουλας, Ιωάννης Κριτσωτάκις, Παναγιώτης Σταθόπουλος |
Τόπος διεξαγωγής | Grand Hotel Palace |
Πόλη | Θεσσαλονίκη |