Το καινοτόμο αυτό σεμινάριο δεν εξαντλείται σε κανόνες και οδηγίες αλλά παρουσιάζει με οργανωμένο τρόπο Σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της Καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού Προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς Ελέγχου υλοποίησης. Κατά συνέπεια οδηγούμαστε σε σημαντική βελτίωση στη Διαχείριση του χρόνου, σε απαλλαγή από το stress και τελικά σε θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας, που βοηθούν το στέλεχος να αποκτήσει την εσωτερική ισορροπία και αρμονία, απαραίτητη για την επαγγελματική καταξίωση και την ποιότητα της προσωπικής του ζωής.
Παρουσιάζουμε για τον σκοπό αυτό, μεταξύ των άλλων, τις δύο παγκοσμίως σημαντικότερες μεθοδολογίες για τον Ποιοτικό Προγραμματισμό και την Αποδοτική Διαχείριση της Καθημερινότητας.
Επειδή όπως το θέτει ο D. Allen, είναι αδύνατον να διαχειριστείς στόχους και δράσεις, εάν η Καθημερινότητα βρίσκεται εκτός Ελέγχου, απαιτείται η σύνθεση και των δύο προσεγγίσεων σε ένα ενιαίο Σύστημα.
Παράλληλα, με βιωματικές ασκήσεις οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν την καταστροφική συνέπεια των συνηθειών που μειώνουν την απόδοση μας (όπως π.χ. το να μην θέτουμε Προτεραιότητες ή το να διακόπτουμε μια εργασία και να αρχίζουμε κάποια άλλη) και θα ασκηθούν στην αλλαγή των συνηθειών αυτών με αυτές που αυξάνουν την αποτελεσματικότητά μας.
Επίσης, παρουσιάζονται Εργαλεία που έχει αναπτύξει η Εταιρεία μας και Εφαρμογές σε Tablet / Smartphone για την υλοποίηση όλων των παραπάνω. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι με τα Εργαλεία αυτά μπορούμε να μετρήσουμε την Αποδοτικότητα μέσα από ειδικούς Δείκτες, που συνδέονται με τις προτεραιότητες και την φιλοσοφία του Time matrix του Covey, αφού ότι δεν μετριέται, δεν μπορεί να βελτιωθεί.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα ανεξαιρέτως τα στελέχη κάθε Επιχείρησης ή Οργανισμού, που αναζητούν τρόπους για τη βελτίωση της οργάνωσης του χρόνου και των εργασιών τους, της επικοινωνίας, των αναθέσεων, την απαλλαγή από το Stress και την άσκηση ελέγχου, που οδηγούν στην αύξηση της παραγωγικότητας των ιδίων αλλά και του τμήματός τους.
Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες
Εισηγητές Σεμιναρίου
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM, σε Συστήματα Διαχείρισης Κρίσεων - Πανδημιών, Επιχειρησιακής Συνέχειας και Συστήματα Οργάνωσης και Βελτίωσης. Έχει υλοποιήσει σημαντικό αριθμό σεμιναρίων (άνω των 100) στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Budgeting και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει χιλιάδες Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Περιγραφή Υλικού
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 25-09-2020
Περισσότερα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Έναρξη | 02-10-2020 09:30 |
Λήξη | 02-10-2020 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | AQS |
Εισηγητής | Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος |
Τόπος διεξαγωγής | Alexandros Hotel |
Πόλη | Αθήνα |