To Σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων από και προς τον Εισηγητή και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται στην εκπαιδευτική αίθουσα.
Το Σεμινάριο αυτό παρουσιάζει με οργανωμένο τρόπο την Αποδοτική Διαχείριση του Χρόνου και του Stress που έχει ως αποτέλεσμα την εκτόξευση της παραγωγικότητας και συγχρόνως την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του κάθε Στελέχους και την βελτίωση του Εργασιακού κλίματος
Παρουσιάζονται Σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της Καθημερινότητας, του τρόπου Καθορισμού Προτεραιοτήτων, την αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, την σωστή πρακτική εκχώρησης αρμοδιοτήτων και Εργαλεία για τον καθορισμό προθεσμιών, τον Εβδομαδιαίο και ημερήσιο Προγραμματισμό και τον μηχανισμό υπομνήσεων και ελέγχου υλοποίησης των επί μέρους Δράσεων.
Επιπλέον στο Σεμινάριο με χρήση Βιωματικών Ασκήσεων και Videos εξοικειώνονται οι συμμετέχοντες με τις 14 τεχνικές απαλλαγής από το stress και την απόκτηση Νέων συνηθειών που βασίζονται στην διεθνή εμπειρία.
Πρακτικές όπως ο σωστός τρόπος Οργάνωσης του Τηλεφώνου, των E-mails, της Επικοινωνίας γενικότερα, της καθιέρωσης πρωινής και βραδινής ρουτίνας, της διαμόρφωσης καλού Εργασιακού Κλίματος και της παρακίνησης του Προσωπικού, οδηγούν σε θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας και βοηθούν το Στέλεχος να αποκτήσει την εσωτερική ισορροπία και αρμονία, καθώς και την έμπνευση που είναι στοιχεία απαραίτητα για την Επαγγελματική Καταξίωση και την Ποιότητα της Προσωπικής του ζωής.
Μεταξύ των άλλων, παρέχονται δύο σημαντικά Εργαλεία για τον Ποιοτικό Προγραμματισμό και την Αποδοτική Διαχείριση της Καθημερινότητας, καθώς και πρωτότυπα Συστήματα που διασφαλίζουν την τήρηση των προθεσμιών στις Δράσεις που ανατίθενται και ταυτόχρονα βελτιώνουν την επικοινωνία, διευκολύνουν την λήψη αποφάσεων και μειώνουν τις εργασιακές συγκρούσεις συμβάλλοντας σε εξαιρετικό εργασιακό κλίμα.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Το Σεμινάριο απευθύνεται κυρίως στους Προέδρους και στα Ανώτατα Στελέχη, αλλά και σε όλα ανεξαιρέτως τα Στελέχη κάθε Επιχείρησης ή Οργανισμού, που αναζητούν τρόπους για τη βελτίωση της Οργάνωσης του χρόνου και των εργασιών τους, της επικοινωνίας, των αναθέσεων, την απαλλαγή από το Stress και την Άσκηση Ελέγχου, που οδηγούν στην αύξηση της Παραγωγικότητας των ιδίων, αλλά και του τμήματός τους, καθώς και στη βελτίωση της Ποιότητας της προσωπικής ζωής τους ως επακόλουθο.
Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες
Εισηγητές Σεμιναρίου:
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Managing Director & Strategy Consultant
Περιγραφή Υλικού
Έναρξη | 07-12-2021 09:30 |
Λήξη | 07-12-2021 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | AQS |
Εισηγητής | Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |