Παράλληλα παρουσιάζεται ο τρόπος συλλογής δεδομένων από απομακρυσμένες περιοχές και τα σύγχρονα Εργαλεία Τηλεδιαχείρισης (Audit, Συστήματα διαμοιρασμού Πληροφοριών, On line Reports σε Tablets και Smartphones), έτσι ώστε οι Επικεφαλής Τομέων να μπορούν να διαχειρίζονται με επιτυχία τις κρίσιμες λειτουργίες της Επιχείρησης, από όπου και αν ευρίσκονται.
Επιπλέον στο Σεμινάριο παρουσιάζονται οι 12 τεχνικές απαλλαγής από το stress και η απόκτηση Νέων συνηθειών που βασίζονται στην διεθνή εμπειρία και αφορούν στον τρόπο της Οργάνωσης του Τηλεφώνου, των E-mails, της Επικοινωνίας, της καθιέρωσης πρωινής και βραδινής ρουτίνας, της διαμόρφωσης καλού Εργασιακού Κλίματος και της παρακίνησης του Προσωπικού, που οδηγούν σε θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας και που βοηθούν το Στέλεχος να αποκτήσει την εσωτερική ισορροπία και αρμονία, καθώς και την έμπνευση που είναι στοιχεία απαραίτητα για την Επαγγελματική Καταξίωση και την Ποιότητα της Προσωπικής του ζωής.
Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζουμε, μεταξύ των άλλων, δύο σημαντικά Εργαλεία για τον Ποιοτικό Προγραμματισμό και την Αποδοτική Διαχείριση της Καθημερινότητας, καθώς και πρωτότυπα Συστήματα που διασφαλίζουν την τήρηση των προθεσμιών στις Δράσεις που ανατίθενται και ταυτόχρονα βελτιώνουν την επικοινωνία, διευκολύνουν την λήψη αποφάσεων και μειώνουν τις εργασιακές συγκρούσεις συμβάλλοντας σε εξαιρετικό εργασιακό κλίμα.
Όπως το θέτει ο D. Allen (συγγραφέας του Διεθνούς Best Seller "Get The Things Done (GTD)", είναι αδύνατον να διαχειριστείς Στόχους, Έργα και Δράσεις, εάν η Καθημερινότητα βρίσκεται εκτός Ελέγχου. Απαιτείται λοιπόν ένας απλός και αποδοτικός μηχανισμός που θα θέτει τα πάντα σε μια ελεγχόμενη ροή.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Σε ποιους απευθύνεται
Το Σεμινάριο απευθύνεται κυρίως στους Προέδρους και στα Ανώτατα Στελέχη, αλλά και σε όλα ανεξαιρέτως τα Στελέχη κάθε Επιχείρησης ή Οργανισμού, που αναζητούν τρόπους για τη βελτίωση της Οργάνωσης του χρόνου και των εργασιών τους, της επικοινωνίας, των αναθέσεων, την απαλλαγή από το Stress και την Άσκηση Ελέγχου, που οδηγούν στην αύξηση της Παραγωγικότητας των ιδίων, αλλά και του τμήματός τους, καθώς και στη βελτίωση της Ποιότητας της προσωπικής ζωής τους ως επακόλουθο.
Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες
Εισηγητές Σεμιναρίου
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Managing Director & Strategy Consultant
Περιγραφή Υλικού
Έναρξη | 11-03-2022 09:30 |
Λήξη | 11-03-2022 17:00 |
Χωρητικότητα | 30 |
Τιμή ατόμου | Κατόπιν επικοινωνίας |
Διοργανωτής | AQS |
Εισηγητής | Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος |
Τόπος διεξαγωγής | Εξ' αποστάσεως |
Πόλη | Εξ' αποστάσεως |