HRM Best Practices

AQSΤο σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Ο σύγχρονος ρόλος του HRM είναι η ευθυγράμμιση των ανθρώπων ενός Οργανισμού - Επιχείρησης ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις κατάλληλες συμπεριφορές (κουλτούρα) προκειμένου να υλοποιηθούν με επιτυχία οι στρατηγικοί στόχοι του Οργανισμού.

Κρίσιμα θέματα όπως ο Σχεδιασμός και η Επιλογή του κατάλληλου Προσωπικού, οι Πολιτικές Παρακίνησης και Ανάπτυξης του Προσωπικού, η Διαχείριση της Απόδοσης και της Αξιολόγησης, η Διαμόρφωση της κατάλληλης Κουλτούρας - Διαχείριση των Αλλαγών, η Διαχείριση Υποστηρικτικών Διεργασιών όπως Υγεία Ασφάλεια wellbeing καθώς και η Έρευνα στο Προσωπικό (Personnel Surveys) παρουσιάζονται με απλότητα και πληθώρα παραδειγμάτων Best Practices επιτυχημένων Οργανισμών, Case Studies και Βιωματικών Ασκήσεων.

Παρέχονται Εργαλεία υπό μορφή Check List και Excel που δίνουν τη δυνατότητα αξιολόγησης των διαφόρων τομέων του HRM προκειμένου να σχεδιαστούν δράσεις βελτίωσης.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις και διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις σχετικά με το περιεχόμενο του Σεμιναρίου, καθώς και για τα σχετικά Εργαλεία.

Στόχος Σεμιναρίου
Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να δώσει την απαραίτητη τεχνογνωσία στα στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών, που επιθυμούν:

  • Να ξεκινήσουν το «στήσιμο» ενός Συστήματος HRM από μηδενική βάση.
  • Να αποτυπώσουν πλήρως τις υπάρχουσες αδυναμίες – ελλείψεις ενός ήδη εγκατεστημένου Συστήματος HRM
  • Να σχεδιάσουν δράσεις βελτίωσης για το υπάρχον σύστημα HRM

Σε ποιους απευθύνεται

  • Γενικούς Διευθυντές και Ανώτατα Στελέχη επιχειρήσεων
  • Διευθυντές HRM
  • Στελέχη υπεύθυνα για την διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων και τη βελτίωση του εργασιακού κλίματος του τμήματός τους
  • Στελέχη των υπολοίπων Διευθύνσεων που έχουν την ευθύνη εφαρμογής πολιτικών της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και της βελτίωσης του εργασιακού κλίματος

Οι Συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Να αξιολογήσουν την παρούσα κατάσταση στο Σύστημα HRM με εργαλεία που τους παρέχονται δωρεάν
  • Να αποκτήσουν δεξιότητες επιλογής του κατάλληλου προσωπικού
  • Να καθιερώσουν ένα Σύστημα Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Να σχεδιάσουν δράσεις βελτίωσης του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Να κατανοήσουν τις αρχές ενός σύγχρονου Συστήματος κινήτρων και παρακίνησης του Προσωπικού
  • Να εξοικειωθούν με τα σύγχρονα Συστήματα Αξιολόγησης Προσωπικού
  • Να εξοικειωθούν με τη μεθοδολογία ανάπτυξης της κατάλληλης κουλτούρας

Επιπλέον θα έχουν στη διάθεσή τους το Τεχνικό Εγχειρίδιο HRM της AQS, που για κάθε ενότητα του Σεμιναρίου περιλαμβάνει:

  • Καλές Πρακτικές και απαιτήσεις Διεθνών Προτύπων όπως το EFQM
  • Τα βήματα της Διαδικασίας (π.χ. Ανάπτυξη Προσωπικού, Αξιολόγηση κλπ)
  • Audit Check List για κάθε Διαδικασία σε Excel
  • Πολλά παραδείγματα περιγραφής Θέσεων
  • Δείκτες Αποδοτικότητας για κάθε Διαδικασία

Εισηγητές Σεμιναρίου
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM, σε Συστήματα Διαχείρισης Κρίσεων - Πανδημιών, Επιχειρησιακής Συνέχειας και Συστήματα Οργάνωσης και Βελτίωσης. Έχει υλοποιήσει σημαντικό αριθμό σεμιναρίων (άνω των 100) στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Budgeting και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει χιλιάδες Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Ελισάβετ Γεωργίου
Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες και ως ιδρύτρια του Κέντρου Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού Be Yourself. Στον τομέα της Παρακίνησης & Ενδυνάμωσης Προσωπικού έχει εργαστεί ως σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε επιχειρήσεις και ΜΚΟ δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα αλλά και εθελοντές. Έχει δώσει πλήθος σεμιναρίων, ομιλιών και συνεντεύξεων σε θέματα σχετικά με την παρακίνηση και την ενδυνάμωση.

Περιγραφή Υλικού

  • Εγχειρίδιο 'HRM Best Practices' με Έντυπα, Εργαλεία, Check Lists και πρότυπες Περιγραφές Θέσεων Εργασίας
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Ολοκληρωμένο εργαλείο Διάγνωσης Προβλημάτων σε κάθε τομέα του HRM
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αξιολόγησης σε μορφή Excel
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για ένα έτος πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 23-03-2022 09:30
Λήξη 23-03-2022 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής AQS
Εισηγητής Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Ελισάβετ Γεωργίου
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas