Προσωπική Ανάπτυξη Στελεχών

AQSΤο σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Η αποδοτικότητα των Στελεχών Επιχειρήσεων μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά, εφ’ όσον τα Στελέχη, αναπτύξουν ορισμένες βασικές Δεξιότητες, όπως την Ικανότητα να θέτουν προτεραιότητες, την Παρακίνηση των Συνεργατών τους και την Παροχή της αποτελεσματικής Υποστήριξης τους. Έτσι θα επιτύχουν τη Βελτίωση των χαμηλών Επιδόσεων, τη Διαμόρφωση της κατάλληλης Κουλτούρας, καθώς και την Ανάπτυξη της Ικανότητας τους να επιλύουν Προβλήματα, να λαμβάνουν τεκμηριωμένες και γρήγορες Αποφάσεις και να δημιουργούν περιβάλλον Ενθάρρυνσης, Ανάπτυξης της δημιουργικής Σκέψης και Έμπνευσης των συνεργατών τους.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Πως θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να:

  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Παρακίνησης των Συνεργατών τους και να βελτιώσουν τις χαμηλές Επιδόσεις
  • Βελτιώσουν την Ικανότητα Καθορισμού Προτεραιοτήτων
  • Βελτιώσουν την Ικανότητα του Προσωπικού Προγραμματισμού και της Διαχείρισης Χρόνου
  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Λήψης Αποφάσεων και Επίλυσης Προβλημάτων
  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Ανάθεσης Εργασιών

Εσηγητής

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Managing Director & Strategy Consultant

Ελισάβετ Γεωργίου, Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες και ως ιδρύτρια του Κέντρου Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού Be Yourself. Στον τομέα της Παρακίνησης & Ενδυνάμωσης Προσωπικού έχει εργαστεί ως σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε επιχειρήσεις και ΜΚΟ δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα αλλά και εθελοντές. Έχει δώσει πλήθος σεμιναρίων, ομιλιών και συνεντεύξεων σε θέματα σχετικά με την παρακίνηση και την ενδυνάμωση.

Περιλαμβάνονται

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου ‘Προσωπική Ανάπτυξη Στελεχών’
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία:
    Η Διαχείριση των Αναθέσεων Αναφορές και Διαχείριση Εκκρεμοτήτων
    Σύγχρονα Συστήματα ενημέρωσης αυτόματης ειδοποίησης πορείας Εκκρεμοτήτων
    Εφαρμογή Διαχωρισμού σε Επείγοντα – Μη Επείγοντα, Σημαντικά Επείγοντα – Σημαντικά Μη Επείγοντα
    Εργαλεία Διαχείρισης Έργων
    Εφαρμογή σε Excel για την ανάπτυξη του Προσωπικού Project για τη βελτίωση της Διαχείρισης Χρόνου, την πλήρη απαλλαγή και την Βελτίωση της Παραγωγικότητας
  • Δωρεάν on line συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο έτος σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Στοιχεία σεμιναρίου

Έναρξη 03-05-2022 09:30
Λήξη 03-05-2022 17:00
Χωρητικότητα 30
Τιμή ατόμου Κατόπιν επικοινωνίας
Διοργανωτής AQS
Εισηγητής Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Ελισάβετ Γεωργίου
Τόπος διεξαγωγής Εξ' αποστάσεως
Πόλη Εξ' αποστάσεως
Μοιραστείτε αυτό το σεμινάριο:
© 2024 Digital Ideas