Το σεμινάριο αυτό είναι ένα Εργαστήριο (Workshop), που σχεδιάζει βήμα προς βήμα, το Business Plan μιας συγκεκριμένης Επιχείρησης μέσα από Case Studies με χρήση σύγχρονων Εργαλείων και τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, ακολουθώντας τα παρακάτω στάδια:
- Αποστολή - Όραμα: Η Ομάδα διαμορφώνει το Όραμα και την Αποστολή της Επιχείρησης. Παρουσιάζονται διεθνώς επιτυχημένα Οράματα παρεμφερών Επιχειρήσεων / Οργανισμών για να βοηθηθούν οι συμμετέχοντες αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και Εργαλείο Multivoting.
- Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος: Με συγκεκριμένα Εργαλεία ανάλυσης Εξωτερικού Περιβάλλοντος αποτυπώνεται με σαφήνεια η επίπτωση των Πολιτικών, Οικονομικών, Κοινωνικών και Τεχνολογικών παραμέτρων στις επιχειρησιακές προβλέψεις (PESTLE Analysis). Ακολουθεί ανάλυση του Ανταγωνισμού και των Πελατών. Μέσω της διαδικασίας αυτής εντοπίζονται οι Κίνδυνοι προς Διαχείριση από το Εξωτερικό περιβάλλον, καθώς και οι ευκαιρίες προς αξιοποίηση μέσω Εργαλείων Διαχείρισης Κινδύνων και ευκαιριών. Γίνεται χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης που επιταχύνει εντυπωσιακά την Διαδικασία.
- Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος: Χρησιμοποιώντας Ειδικούς Πίνακες ανάλυσης του Εσωτερικού Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει όλους τους τομείς της Επιχείρησης γίνεται ακτινογράφηση του Οργανισμού και εντοπίζονται αδυναμίες και σημεία βελτίωσης. Παρουσιάζονται Εργαλεία Auditing για όλους τους τομείς της Επιχείρησης. Στη συνέχεια ακολουθεί η SWOT Analysis με χρήση ειδικών Εργαλείων στο Excel για την καταγραφή Αδύνατων & Δυνατών Σημείων. Επίσης, καθορίζονται και ιεραρχούνται έργα εξάλειψης των αδύνατων σημείων και αξιοποίησης των δυνατών σημείων.
- Επιχειρησιακοί Στόχοι - Δείκτες: Με βάση την ανάλυση του Ανταγωνισμού και των Πελατών, αποτυπώνεται η Εμπορική Πολιτική, η Στρατηγική τιμολογήσεων και Εξυπηρέτησης Πελάτη. Επιλέγονται οι Γενικές Κατευθύνσεις της Στρατηγικής (Νέα Προϊόντα, Νέες Αγορές, Νέα τμήματα της Αγοράς). Στους συμμετέχοντες δίνονται επαρκή Δεδομένα ώστε να διαμορφώσουν τους Στρατηγικούς Στόχους. Στην συνέχεια ποσοτικοποιούνται οι Επιχειρησιακοί Στόχοι σε φόρμα (template) του Balanced Scorecard - Strategy Map και με ειδικά Εργαλεία Εφαρμογής Excel συνδέονται οι Στρατηγικοί Στόχοι με Δείκτες και επιχειρησιακές Διεργασίες (Δραστηριότητες).
- Σύνδεση Επιχειρησιακών Στόχων με Δείκτες και Ατομικούς Στόχους Στελεχών: Η σύνδεση των Στρατηγικών Στόχων με τους Στόχους του κάθε Στελέχους της Επιχείρησης μετατρέπει το Business Plan από Εργαλείο της Διοίκησης σε Εργαλείο ευθυγράμμισης όλου του Προσωπικού για την επιτυχία των επιχειρησιακών Στόχων αξιοποιώντας Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης και δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα:
Ποιες ακριβώς Δράσεις πρέπει να σχεδιάσουμε για να επιτύχουμε τους Στόχους;
Τι Προσόντα πρέπει να διαθέτει το Προσωπικό για να επιτύχει η Επιχείρηση τους Στόχους της;
Με ποιο Οικονομικό Σχεδιασμό θα επιτύχουμε τους Στρατηγικούς μας Στόχους;
- Σχεδιασμός Έργων και Διεργασιών: Το Business Plan αναλύεται σε ένα σύνολο Έργων (Action Plans) και Διεργασιών, όπως π.χ. Δράσεις για την υλοποίηση του Promotion Plan, την ανάπτυξη των Πωλήσεων και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού. Επίσης, γίνεται ανάλυση και διαχείριση Κινδύνων (Risk Analysis). Χρησιμοποιούνται Ειδικά Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης.
- Budgeting and Reporting: Παρουσιάζεται ο Προϋπολογισμός του Business Plan, καθώς και ο τρόπος παρακολούθησης της πορείας υλοποίησής του, μέσω Δεικτών, Αναφορών Οικονομικών μεγεθών και κατάστασης υλοποίησης των Έργων και εφαρμογής των Διεργασιών. Παρουσιάζονται ειδικά Εργαλεία BI για την δημιουργία Συστήματος Αναφορών με ιδιαιτέρως ελκυστικά Γραφήματα.
Η εταιρεία μας έχει σχεδιάσει ένα Σύστημα Υποστήριξης της Διοίκησης στο οποίο αποτυπώνονται οι κρίσιμες ενέργειες που πρέπει να γίνουν, ακόμα και σε επίπεδο εβδομάδος, ώστε να συνδέσουμε τη Στρατηγική με την καθημερινή λειτουργία της Επιχείρησης.
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction).
Early Bird:Σε περίπτωση Δήλωσης Συμμετοχής τουλάχιστον 15 ημερολογιακές ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του Σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 25%.
Σε ποιους απευθύνεται:
- Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
- Διευθύνοντες Συμβούλους
- Γενικούς Διευθυντές
- Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων
Εισηγητές
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Managing Director & Strategy Consultant.
Δημήτρης Θανασάς
Ο Δημήτρης Θανασάς ειδικεύεται στο Digital Marketing & Advertising και στο Marketing Automation, μέσα από δική του πολυετή επιχειρηματική δραστηριότητα. Σπούδασε Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ, με M.Sc. (UMIST, UK) και Ph.D (Imperial College, UK) σε Τεχνητή Νοημοσύνη. Kάτοχος του CIM Diploma in Marketing. Διετέλεσε Γενικός Διευθυντής (1998-2007) ενός μεγάλου Ιδεατού Παρόχου τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Έχει δουλέψει σε πολυεθνικές όπως: Philips, Cable & Wireless, Telecom, Dynamics, Vodafone, σε Αγγλία και Ελλάδα.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Η Παρουσίαση του σεμιναρίου
- Το αποτέλεσμα του Business Plan που θα προκύψει από το Workshop
- Όλα τα Εργαλεία που αναφέρονται ανωτέρω
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Δωρεάν υποστήριξη για έναν ολόκληρο χρόνο επάνω σε θέματα του σεμιναρίου