09:00
|
Εξ' αποστάσεως
Το σεμινάριο αυτό αποτελεί μια πλήρη εισαγωγή στις βασικές έννοιες, τη μεθοδολογία και τα εργαλεία της Διαχείρισης Έργου (Project Management). Επίσης, στο σεμινάριο γίνεται πρακτική εξάσκηση σε υπολογιστή του πλέον διαδεδομένου λογισμικού διαχείρισης έργων, του Microsoft Project.
|
09:00
|
Μετά το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση: - Να διαμορφώσουν ολοκληρωμένη άποψη για τα Η/Ζ, - Να επισημαίνουν τα κρίσιμα σημεία για την επιλογή του κατάλληλου Η/Ζ ανάλογα με την εφαρμογή, - Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές της διαστασιολόγησης, - Να εφαρμόζουν τους κανόνες της σωστής εγκατάστασης και λειτουργίας, - Να επιλέγουν κατάλληλες μεθόδους συντήρησης και αντιμετώπισης τεχνικών προβλημάτων.
|
09:00
|
Εξ' αποστάσεως
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η προσέγγιση των αρχών διαχείρισης ποιότητας και των απαιτήσεων του προτύπου EN 15224:2012, για το σχεδιασμό, την εφαρμογή και διαχείριση των πηγών κινδύνου στις κλινικές διεργασίες, λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της παροχής υπηρεσιών υγείας στον Δημόσιο ή ιδιωτικό Τομέα.
|
09:00
|
Το εντατικό, απαιτητικο και ιδιαίτερα διαδραστικό πενθήμερο σεμινάριο, το οποίο είναι εγκεκριμένο από τον IRCA, είναι κατάλληλο για όσους απαιτούν μια εις βάθος κατανόηση του εύρους των τεχνικών επιθεώρησης και των πρωτοκόλλων που συνδέονται με το ρόλο του επικεφαλής επιθεωρητή.
|
09:00
|
Εξ' αποστάσεως
Στόχος του σεμιναρίου, είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την διεξαγωγή επιθεωρήσεων πρώτου, δεύτερου και τρίτου μέρους Συστημάτων Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής ως προς το πρότυπο ISO 20000, σε συμφωνία με τα πρότυπα ISO 19011 και ISO 17021, κατά περίπτωση.
|
09:30
|
Εξ' αποστάσεως
Το Excel είναι από τις πιο χρήσιμες εφαρμογές στην σύγχρονη Επιχείρηση. Πόσοι όμως γνωρίζουμε τις πραγματικές του δυνατότητες και το χρησιμοποιούμε σαν ένα Επιχειρηματικό Εργαλείο αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του;
|
10:00
|
Εξ' αποστάσεως
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη αναφέρεται στην ικανότητα του ανθρώπου και κατ’ επέκταση του κάθε εργαζόμενου να γνωρίζει και να ελέγχει τα συναισθήματα & τις συμπεριφορές του. Τα περισσότερα επαγγέλματα συμπεριλαμβάνουν τη συναναστροφή και τη συνεργασία με άλλους ανθρώπους, τους οποίους συχνά ούτε επιλεγούμε εμείς οι ίδιοι, ούτε έχουμε την δυνατότητα να τους αποφύγουμε, αλλά με τους οποίους πρέπει να συνυπάρξουμε και να συνεργαστούμε αποτελεσματικά.
|
16:00
|
Εξ' αποστάσεως
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διδάσκει τις βασικές αρχές και έννοιες της Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής (IT Service Management) βάσει του ITILR. Το ITIL αποτελείται από πέντε τόμους: Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations and Continual Service Improvement και προωθεί την ευθυγράμμιση της Πληροφορικής με τις ανάγκες και επιδιώξεις του κάθε Οργανισμού καθώς επίσης και τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
|