Το εντατικό, απαιτητικο και ιδιαίτερα διαδραστικό αυτό σεμινάριο, το οποίο είναι εγκεκριμένο από τον IRCA, είναι κατάλληλο για όσους, απαιτούν μια εις βάθος κατανόηση του εύρους των τεχνικών επιθεώρησης και των πρωτοκόλλων που συνδέονται με τον ρόλο του επικεφαλής επιθεωρητή.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διδάσκει τις βασικές αρχές και έννοιες της Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής (IT Service Management) βάσει του ITILR. Το ITIL αποτελείται από πέντε τόμους: Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations and Continual Service Improvement και προωθεί την ευθυγράμμιση της Πληροφορικής με τις ανάγκες και επιδιώξεις του κάθε Οργανισμού καθώς επίσης και τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζεται η μεθοδολογία οργάνωσης ενός Εργαστηρίου Μετρήσεων, Δοκιμών και Διακριβώσεων στα πλαίσια της νέας έκδοσης του Προτύπου ISO 17025:2017. Η Διαπίστευση σύμφωνα με το Πρότυπο αυτό, αποτελεί την επίσημη αναγνώριση της τεχνικής επάρκειας και αξιοπιστίας του Εργαστηρίου σε ότι αφορά τις Υποδομές, το Προσωπικό, τις Μεθόδους και τον υπολογισμό της Αβεβαιότητας των Μετρήσεων και Αποτελεσμάτων.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πληροί τις απαιτήσεις για εσωτερικούς επιθεωρητές Συστημάτων Διαχείρισης Ενέργειας, βάσει του προτύπου ISO 50001:2018.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πληροί τις απαιτήσεις για την εκπαίδευση Εσωτερικών Επιθεωρητών, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 37001, ISO 17021 και ISO 19011, καθώς και τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις για τη διενέργεια Εσωτερικών Επιθεωρήσεων ενός Συστήματος Διαχείρισης Καταπολέμησης της Δωροδοκίας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προτύπων ISO 37001 και ISO 19011.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.