The aim of this course is to provide delegates with the knowledge and skills required to perform first, second and third-party audits of Occupational Health & Safety management systems against ISO 45001, in accordance with ISO 19011 or ISO 17021, as applicable.
Kαθώς η ευρύτερη συνεργασία μεταξύ συναδέλφων επηρεάζεται από τη διαχείριση ατομικών συνθηκών, όπως η διαχείριση των υποχρεώσεων & των προτεραιοτήτων και το εργασιακό στρες, το σεμινάριο εμβαθύνει στα θέματα του time management και του stress management.
Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να παρέχει στους εκπαιδευόμενους τις γνώσεις και τις πρακτικές δεξιότητες που απαιτούνται για την διενέργεια επιθεωρήσεων πρώτου, δεύτερου και τρίτου μέρους σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22000, καθώς και τα πρότυπα ISO 19011, ISO 22003 και ISO 17021, όπως αυτά εφαρμόζονται.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την εφαρμογή του TransferPricing στην πράξη με παραδείγματα και ασκήσεις καθώς και τον τρόπο που επηρεάζει τις οικονομικές καταστάσεις.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει εκπαίδευση σε θέματα Στρατηγικής, Διαδικασιών, Οικονομικών των προμηθειών και Διαπραγματεύσεων.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πληροί τις απαιτήσεις για την εκπαίδευση Εσωτερικών Επιθεωρητών, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 37001, ISO 17021 και ISO 19011, καθώς και τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις για τη διενέργεια Εσωτερικών Επιθεωρήσεων ενός Συστήματος Διαχείρισης Καταπολέμησης της Δωροδοκίας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προτύπων ISO 37001και ISO 19011.
Το μονοήμερο –εντατικό- εκπαιδευτικό σεμινάριο του Φορέα μας, θα σας προσφέρει τις γνώσεις που απαιτούνται για την αναβάθμιση, αναθεώρηση και διαχείριση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS) σύμφωνα με το νέο Διεθνές πρότυπο ISO/IEC 27001:2022.
Η τροποποίηση των δημοσίων συμβάσεων κατά την διάρκεια εκτέλεσή τους
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή των απαιτούμενων γνώσεων για το σχεδιασμό, την ασφαλή εγκατάσταση και λειτουργία των Παιδικών Χαρών/Παιχνιδοτόπων.
Με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα επιδιώκεται η ενίσχυση των βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων των καταρτιζόμενων, προκείμενου να μπορούν να ενταχθούν αποτελεσματικά στην αγορά εργασίας.
Το σεμινάριο διοργανώνεται σε μια προσπάθεια να αξιοποιηθούν οι προδιαγραφές των διεθνών προτύπων, οι μεθοδολογίες εφαρμογής τους και οι βέλτιστες διεθνείς πρακτικές που διαθέτει ο φορέας μας, στην διαχείριση και αντιμετώπιση θεμάτων δωροδοκίας και διαφθοράς.
Το σεμινάριο FSSC 22000 V6 - Νέα έκδοση του Σχήματος ασφάλειας τροφίμων, έχει ως στόχο την εκπαίδευση των συμμετεχόντων στα θέματα που αφορούν το Σύστημα Διαχείρισης Ασφαλείας Τροφίμων (FSSC) σύμφωνα με την έκδοση 6 του πρότυπου.
Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τις βασικές αρχές που διέπουν την εποικοδομητική επικοινωνία με τα ΜΜΕ, τις αποτελεσματικές παρουσιάσεις σε συνέδρια/ημερίδες και τη διαχείριση κρίσεων (Crisis Management) σε επικοινωνιακό επίπεδο. Οι συμμετέχοντες μπορούν να είναι ιδιώτες ή στελέχη εταιρειών, να προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους και από μέσο έως ανώτατο διοικητικό επίπεδο μιας εταιρείας.
Αρκεί η άριστη τεχνική κατάρτιση για να εξασφαλίσει την επαγγελματική επιτυχία μας ως μηχανικοί; Ποιες ιδιαίτερες παραμέτρους βάζει ο “παράγοντας άνθρωπος”;
Ολοκληρώνοντας το συγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει πέραν των γνωστών συστημικών γνώσεων των Συστημάτων Διαχείρισης (ελέγχου τεκμηρίωσης, εκπαίδευσης, εσωτερικών επιθεωρήσεων, διαχείρισης μη συμμορφώσεων, ανασκόπησης κλπ.) και θεμελιώδεις γνώσεις.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων όλων των τομέων και τμημάτων, να αποκτήσουν κοινή επιχειρηματική γλώσσα ώστε να αντιλαμβάνονται όλες τις επίκαιρες και σύγχρονες επιχειρηματικές έννοιες και να συνεργάζονται αποτελεσματικά μεταξύ τους.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εμβάθυνση στο περιεχόμενο του ISO 15189:2022 για τη διαπίστευση των εργαστηρίων και γενικότερα η κατανόηση της εφαρμογής των συστημάτων ποιότητας στο χώρο της εργαστηριακής ιατρικής.
Περιπτωσιολογίες της ανώμαλης εξέλιξης μιας δημόσιας σύμβασης, σε σχέση με τη φύση του συμβατικού αντικειμένου (προμήθεια αγαθού, παροχή υπηρεσίας, εκπόνηση μελέτης, εκτέλεση έργου), όπως αυτές ρυθμίζονται ειδικώς από διατάξεις του Ν.4412/2016.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.